Dagens Blocket tips
Kollaps
X
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
märkligt att annonsen försvann efter mitt inlägg
vem har dessa udda djur till försäljning ... som ingen odlar ..... och gör det utan vinst ....... fy fanjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
50 000 i vinst dvs försäljningspris-inköpspris. Finns en del att läsa om arvegods också.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Det har med regelbundenheten att göra som jag förstått det.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Och eftersom annonsen är borta finns ingen ansvarig ....utom att personen hänger här
och är väldigt ljusskygg ......... jag kan ha fel o nästa inlägg i forumet är denna person ....... men jag tvivlarjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Annonsen ligger kvar... Bra DaRe att du tar reda på fakta, det verkar behövas! Förstår inte dessa påhopp baserat bara på en annons! Eller finns det annat som ligger bakom?Kommentar
-
Denna är inte kvar
Hittade inte annonsen…
Några orsaker:
Varan är redan såld och/eller annonsören har tagit bort annonsen.
Kontrollera länken. Om du klickade på länken i ett mejl, kontrollera att länken inte kapats.
Om du just lagt in eller ändrat den här annonsen, kom ihåg att det kan dröja en halvtimme innan den visas.
Till förstasidan
men den ska synasjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Jag får upp den fortfarande, även i blocket-appen på iphonen. Det är en "Svensson" som säljer, inga andra uppgifter, inget tele.
//KajKommentar
-
-
Efter ett par minuters detektivarbete på hitta.se och youtube.com hamnade jag på rovfisk.dk där någon/några odlat just dessa båda Cichla. Jag tolkar det som att en dansk odlare lagt upp en annons på Blocket under pseudonym "Svensson" eller via en svensk bulvan för att sälja sina odlade fiskar. Om det är av skattemässiga skäl att säljaren vill vara anonym eller av någon annan anledning kan man bara spekulera i.Kommentar
-
"Elementärt, min käre Watson!"
Bra jobbat detektiven!
Låter ju som en logisk slutledning. (Y)
//KajKommentar
-
Kan också vara någon lirare som köpt dem men nu ångrar sig och vill sälja.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
http://www.blocket.se/stockholm/450_Liter_Komplett_Saltvattens_akvarium___lev_4621 4437.htm?ca=15&w= hittade det här akvariumet för dyra pengar!! Om någon tycker att det är värt det..Kommentar
-
http://www.blocket.se/stockholm/450_Liter_Komplett_Saltvattens_akvarium___lev_4621 4437.htm?ca=15&w= hittade det här akvariumet för dyra pengar!! Om någon tycker att det är värt det..
Inget jag själv skulle köpa.Mvh
//AlfKommentar
Kommentar