Dagens Blocket tips
Kollaps
X
-
-
http://www.blocket.se/lund/Exklusivt...m?ca=23_11&w=1
Nu är jag lite taskig men trodde BTN stod för Back To Nature?
Funderar på det här:
Mest intresserad av syrgaspumpen...Kommentar
-
Pånyttfödd med 400 liters malawiKommentar
-
mvh
olofKommentar
-
Tänk på att det finns många invandrare som annonserar på blocket och andra ställen och som inte är så duktiga med svenska språket! Tänk på det när ni är utomlands och försöker tala deras språk!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Wilhelm -> Du har naturligtvis rätt i detta och jag är själv ganska dålig på engelska och "gör bort mig" titt som tätt då jag skriver eller snackar english. Tanken var inte att såra men jag undrar fortfarande vad ett Pompaträd är och sen tyckte jag det lät kul med "Du kan följa med". Jag är av åsikten att man kan skämta om det mesta men ber om ursäkt om någon tog illa upp.
Kommentar
-
-
Newbie December 2009
Malawi: 450 liter
Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano
Järfälla/StockholmKommentar
-
Wilhelm -> Du har naturligtvis rätt i detta och jag är själv ganska dålig på engelska och "gör bort mig" titt som tätt då jag skriver eller snackar english. Tanken var inte att såra men jag undrar fortfarande vad ett Pompaträd är och sen tyckte jag det lät kul med "Du kan följa med". Jag är av åsikten att man kan skämta om det mesta men ber om ursäkt om någon tog illa upp.
Träd= syftar på roten?Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar