Dagens Blocket tips
Kollaps
X
-
-
-
för den som inte redan har en sådan här så är det ett roligt komplement och rätt så bra om man har stor lokal och åka runt och mata i. Jag har ett problem med lite för tight i akvarierummet men annars vore det roligt att köra innomhus också.... billig i drift också, under 25 öre per mil kostar den i el.Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
-
Värt varenda krona. Har dock inte bestämt mig om jag skall ha den på jobbet och köra på stan eller om jag skall ha den hemma och glida till affären med. Men den går ju lika bra att pendla med till och från jobbet dom dagar det är väder som tillåter. får som sagt inte ner den enkelt i källaren med smala dörrar och annat och trångt i akvarierummet, men i vinter skall jag ta en bild när jag flyttat karen till nya tvättstugan och har plats att åka och mata med den...bild kommer...
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
hmmm
TropheusKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det lönar sig att läsa diskusforumet!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
Kommentar