Dagens Blocket tips
Kollaps
X
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.se -
Synd att man inte bor i närheten.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Jo visst!Tropheus moorii longola sunspots
Tropheus moorii kasanga red rainbow
Tropheus sp. Black Kiriza
Tropheus moorii murago tanzania
Tropheus brichardi katongaKommentar
-
ett till tips
kolla in detta. Lite repigt eller?
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
En tråd där man öppet hånar andra människor som försöker sälja akvarium, känns inte det lite fel?
Det går nog att hitta saker hos er som man kan skratta åt med.Senast redigerad av deelay; 03 May 2009, 22:45.Kommentar
-
Och ja...jag har själv kommenterat i denna tråd. Två gånger...men det gör ju inte själva tråden rätt...och mina kommentarer har ju inte heller varit hånfullt. I det första så tyckte jag att det var ett dyrt och fult akvarium som var gjort som Eiffeltornet. Det andra inlägget kommenterade jag ett inlägg av annan medlem. Har sedan läst tråden men valt att inte skriva för att det ger en känsla av att man gör sig lustig på annans bekostnad.Senast redigerad av StefanL; 03 May 2009, 23:50.Kommentar
-
Njaa
Tråden visar ju både länkar till bra affärer, och mindre bra köp. Sedan kan man ju ha synpunkter på att några av oss ironiserar/skrattar åt vad man kan tycka är orimligt i vissa annonser.
Men jag antar att vi borde vara så pass på det klara med att trådens titel med all tydlighet visa att det är bra klipp den handlar om.
Men du har rätt i att det säkert finns en del att skratta åt när det gäller mig själv.Senast redigerad av doohan; 04 May 2009, 00:04.Kommentar
-
Som trådstartare menar jag att tråden är till för att uppmärksamma annonser som av någon anledning är anmärkningsvärda. De kan tex vara akvarium som är väldigt billiga, väldigt dyra eller utformade som Eifeltornet.
Om någon gör sig löjlig över annonserna får väl detta stå för den personen och det är upp till forums moderatorn att agera på lämpligt sätt. Att diskutera om något är billigt, dyrt eller konstigt måste man väl kunna göra?
mvh
olofKommentar
-
mvh Wilhelm
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Som trådstartare menar jag att tråden är till för att uppmärksamma annonser som av någon anledning är anmärkningsvärda. De kan tex vara akvarium som är väldigt billiga, väldigt dyra eller utformade som Eifeltornet.
Om någon gör sig löjlig över annonserna får väl detta stå för den personen och det är upp till forums moderatorn att agera på lämpligt sätt. Att diskutera om något är billigt, dyrt eller konstigt måste man väl kunna göra?
mvh
olofKommentar
-
540 mbuna + 54L yngelKommentar
-
Gräset är grönare på andra sidan glaset...
Hemsida - Akvarium - CO2 - Vivarium Design - Blogg - AkvarieWikiKommentar
-
Kommentar