Dagens Blocket tips
Kollaps
X
-
-
> för första gången man tycker det är trökit att bo mellan vänern o vättern
Själv bor jag på samma postnummer som annonsören. Undrar om det är rödörade vattensköldpaddor...Kommentar
-
Inget att tveka på för den som är intresserad.540 (180x60x50) under uppbyggnad
30L Nano under planering
Drömmer om ett NanorevKommentar
-
det var jobbarkompisen, han skulle flytta och hade sålt huset därav måste bort snabbt, han hade fått över 50 telefonsamtal och 100mail..........så han ångrade sig lite att han satt ut det gratis, men det var så att han vill att sköldpaddorna skulle bli omhändertagna, tror att han sa att det var gulbukade....Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Fan kanske är jag som tänker konstigt, som föregående tycker jag att det är märkligt när saker huxflux blir dyrare bättre beg.. än nya, hur tänker folk?
ibland ser man samma sak när "folk" in den finaste kretsen försöker saluföra yngel efter vildfångade föreldrar till samma pris som man köper just vildfångade fiskar, vad är det för fel på folk? om man köper en bil etc... efter några år är den inte värd lika mycket, är det så svårt och förstå? Man blir ju lite rädd ibland. Vadå försöker man lura folk att betala? nu får det vara nog på skiten tycker jag.
om jag köper en pettris grupp eller troffe grupp för 4-15k på 20-30 djur och dom får 50 yngel som jag drar upp vad är dom värda då ? jo kanske samma pris som jag köpt gruppen för ,ett exempel 10 fiskar som du betalat 1000 kr st för får 100 yngel alltså 10 000 / 100 = 100 det är väl rätt tänkt? får man sen fler yngel så är det "bonusen"eller är det inte det vi håller på med ?
när man vill ha lika mycket betalt för yngel som för vildfångade fiskar ,är man inte ute och på djupt vatten då?
Ja ibland när jag ser blocket annonser på akvarium ,som är dyrare en nya akvarium blir jag lite rädd, jag hoppas inte att svenskafolket är så otroligt lätt lurade att dom köper allt skit som dom blir matade med,fan jag blir rädd,ledsen,förbanad på samma gång!
snälla om någon har något annat att säga så snälla säg det nu eller för evigt tig.
MVH / Pontus
'
ps, särskrivningar är mitt trademark. dsPassenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.orthognathus tricolor mvuna
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Undrar om fjärrkontrollen ingår till det akvarietDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Tropheus moorii longola sunspots
Tropheus moorii kasanga red rainbow
Tropheus sp. Black Kiriza
Tropheus moorii murago tanzania
Tropheus brichardi katongaKommentar
-
Kommentar
Kommentar