Dagens Blocket tips
Kollaps
X
-
-
Senast redigerad av JockeB; 05 April 2009, 10:17.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Sådanna här annonser får en också att dregla av ha begär =) Gillar hur dom bedömt Liter antalet + hemslöjd stuket på allt.
Senast redigerad av Mattias777; 06 April 2009, 12:07.Kommentar
-
Senast redigerad av jeppehb; 21 April 2009, 21:56.Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
Nu var det köpt, ska gå och betala i morrn och hämta det på fredag. Bara 200m hemifrån. Det har stått i en möbelbutik i närheten så jag har sett det förut.Kommentar
-
Kommentar
-
Nu har jag tittat på karet och måtten var 125x50x50, alltså 312liter, tack för det. Och innerfiltret var mycket riktigt ett Fluval. Bakrutan är målad, går det att få bort med rakblad? Det blir först och främst ett akuthem till mina N. Furciferyngel, jag har tre kullar i stora akvariet och honan far som en torped över bakgrunden för att jag bort de äldre ynglen, lite smått irriterad är hon med andra ord.
Kommentar
-
Nu har jag tittat på karet och måtten var 125x50x50, alltså 312liter, tack för det. Och innerfiltret var mycket riktigt ett Fluval. Bakrutan är målad, går det att få bort med rakblad? Det blir först och främst ett akuthem till mina N. Furciferyngel, jag har tre kullar i stora akvariet och honan far som en torped över bakgrunden för att jag bort de äldre ynglen, lite smått irriterad är hon med andra ord.
Kommentar
-
Ytterligare ett tips: En del färg går bort lätt om man lägger en blöt handduk på den ett tag först.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Tack för tipsen. Jag ska hämta det på Fredag så då ska det skrapas och göras rent för det var bra skitigt.Kommentar
-
Kommentar