Är lite i samma situation som trådstartaren. Glor nu på ett 375 liters tomt akvarium och kan inte komma fram till vad jag ska ha. Själv gillar beteende och min fru färg. Kört Tanganyika senast med massor av Multisar som vände upp och ner på allt i akvariumet. Och så har jag kört en del jullar. Men, vill inte köra samma igen....
Ni som mer är inne på Haplisar och Aulonocaror. Här är jag nybörjare. Vilket beteende kan jag förvänta mig? Lättodlade (om ynglen får vara kvar...)? Hur bör ett sådant akvarium vara inrett? Räcker det med 375 liter? hur många kan jag hålla av var?
Hur är det med Paralabidochromis Rock kribensis och Yssichromis picaetus? Funderar på samma saker där....
Kul att vara nybörjare, fast hållt på med akvarium i alldeles för många år
Ni som mer är inne på Haplisar och Aulonocaror. Här är jag nybörjare. Vilket beteende kan jag förvänta mig? Lättodlade (om ynglen får vara kvar...)? Hur bör ett sådant akvarium vara inrett? Räcker det med 375 liter? hur många kan jag hålla av var?
Hur är det med Paralabidochromis Rock kribensis och Yssichromis picaetus? Funderar på samma saker där....
Kul att vara nybörjare, fast hållt på med akvarium i alldeles för många år
Kommentar