tahuantinsuyoa macantzatza
Kollaps
X
-
-
Kan tänka mig det. Den är läcker och jag har varit på jakt efter en nu i 2-3 år så jag borde ju slå till, men det är en sinande kassa som ska betalaKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Tydligen i kristianstads zoologiska, i kristianstad
50 kronor (eventuellt, men kan vara fel) Då är det ju bara att springa dit. Dock lät det som om det bara fanns 4 kvar. Jag tror en annan kille har mer eller mindre tingat dem.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jo jag vet jag har snackat med dem. Det är hålet i fickorna som hindrar mig. Jag blev lite fundersam när de eventuellt finns för 50 SEK i Kristianstad. Kanske är de odlade eller nåt? Eller så kostar de mer även där.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Femtio kronor låter som vilda fantasier, men visst, sätter en butik ett pris långt under inköpspris är det ju fritt att köpa dem.Kommentar
-
Jag tror inte det stämmer utan de är nog dyrare han såg säkert fel eller så är det odlade, men även då är det väldigt lågt.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Om jag hade varit en av de första att odla och dra upp T. macantzatza i Sverige hade jag haft vett att ta mer än 15-20 kr styck om jag sålde dem till affär, hade inte du? tom ancistrus kostar ju det dubbla nu för tiden.Kommentar
-
Oj är de så ovanliga att odla på. då blir det ju ännu mer spännande... Mer och mer sugen. hmm...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Tjena
De va jag som såg dem för 50... men som sagt, kan ju ha fel. Kommer köpa dem även om dem e dyrare. Vet inte riktigt varför jag fastnade för dem, men de sa klick direkt.. ;-)
Uppdatering om pris och ursprung kommer....
/MangeHar du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
Android-appen iOS-appenKommentar
-
Välkommen hit!
De är bara för häftiga
Ser fram emot bilderKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Visade sig att det inte alls var den fisk jag ville ha utan en " Apistogramma baenschi " eller liknande......... de va ju kul
Kommer att köpa dem ändå, men de hade ju varit kul med en riktig "Inka stenciklid"Senast redigerad av BalsbyMange; 07 July 2011, 16:04.Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
Android-appen iOS-appenKommentar
-
Hehe, så kan det gå... Ja det är en häftig firre.
Var det nå fina Apistos då?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kul art för övrigt även om den är lite känslig. Jag skickar dig ett privat medelande DRE.
mvh
olofKommentar
Kommentar