Grattis, läckert!
tahuantinsuyoa macantzatza
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Filmade lite yngel idag.
Senast redigerad av DaRe; 04 September 2011, 22:00.Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
Android-appen iOS-appenKommentar
-
Kommentar
-
Riktigt skoj, grattis!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
Har du några på uppväxt? Jag hade lek också och de är riktigt skickliga yngelvaktare.
Vad säger ni, ska jag peta in den sista som extrabild i artregistret?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Lite senare...
sista är grannhannen som spänner upp sig.
Ynglen är nu borta, men de vaktade i bra i alla fall.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Alla mina yngel försvann när jag fick callamus mask i karet. Nu e dock alla vuxna friska igen o jag hoppas att de kanske kan bli lek snart igen.Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
Medicinerade du? Camallanus är vidrigt irriterande sjukdom!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
Äntligen lite yngel igen efter förra omgångens tragiska slut. Tror där är ca 60-70 yngel. Ska bli kul att se vad de kan bli av detta.Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
Bara att inse att sambon e bättre på att filma än jag. Hon va snabbt framme med telefonen o tog denna videon.
Senast redigerad av DaRe; 08 November 2011, 04:19.Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
Bara att inse att sambon e bättre på att filma än jag. Hon va snabbt framme med telefonen o tog denna videon.
http://www.youtube.com/watch?v=iCRUQI0SDXQCAKommentar
-
Asgrymt, jag tog en liknande film men din var bättre, har du set artregistertävlingen?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar