tahuantinsuyoa macantzatza
Kollaps
X
-
-
yep, helt klart!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Har nu fått hem mitt par, hanen tog direkt en grotta som sitt revir men så fort honan närmar sig denna sida av akvariet blir hon bortkörd, vilket inte e så lätt för henne då en Apistogramma agassizi i hane jagar bort henne från sin sida av akvariet.
Håller på att möblera om lite för att se om detta kan hjälpa.Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
Android-appen iOS-appenKommentar
-
Låter spännande, hur många blev det?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
Har du bilder, min tydliga hona är mycket vitare än hanarna. Sedan har jag en fjärde som är väldigt liten och jag trodde först det var en given hona, nu är jag lite osäker.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Fick en hel föreställning under dagen då dem dansat o haft kul.
Har nu efter ca 300 foto fått fram två som jag utan att skämmas kan lägga upp här(måste köpa extern blixt till kameran).
1. hane
2. honaHar du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
Snygga. Honan är som hos mig väsentligt vitare än hanen, men allra tydligast under lek.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
När jag kom hem idag hade mina inkastenar lagt rom på ett löv. Jag fångade en filmsnutt med mobilen. Tyvärr ser man inte rommen för det är just nu under lövet.
Uffe
Kommentar
-
Jag gillar dessa fiskar mer och mer. De har samma färger som mina, hur många hade du nu igen?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jag dom är verkligen charmiga och kan vara tuffa när det behövs. Krobierna som jag la ut under SA-Bilder är dubbelt så stora och har lagt sin rom 25 cm till höger. Men dom håller dom undan.
Jag har 4 st. Jag tror det är 3 honor och en hane. Förra gången jag sa att de lagt rom var det med en annan hona.
Kommentar
-
Hrmm, å de va jag som satte er på spåret
Får nog ta en rejäl funderare på vad som ska hända i mina karKommentar
-
... självklart ska du fundera!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Såg detta idag när jag satt o la pussel med barnen framför akvariet. Snabbt framme me kameran.....
Ägg har lagts och håller på att läggas på bladet i nederkant.
Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
Superfin film!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar