tahuantinsuyoa macantzatza
Kollaps
X
-
-
Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
Android-appen iOS-appenKommentar
-
Fick till en snabb film i morse när jag tände upp karet. Synd att kvalitén inte blev bra... trodde Nokia N8 hade en bättre kamera
-
Asgrymt,
denna tråd är guld värd för den som är intresserad av denna häftiga fisk!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Så här går det för min yngel, ca en månad gamla.
Kan inte låta bli o reta hanen lite ibland
-
Vilken härlig film! Det är ett skapligt gäng de har kvar
Mina som gick med yngel i "sällskapsburken" har jag flyttat över till en egen burk där de för några dagar släppte ut sin första kull där. Du har man kanske lite chans att få några som överlever.
MVh
UfffeKommentar
-
Underbart!
Jag sitter med ett stort leende. Ska vi lägga in denna i artregistret och byta ut någon annan film?
Kan vi ha 4 filmer?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
När man kollar runt i artregistret så kan man ana att det verkar lite känsligt att byta gamla introbilder mot bättre nya.Kommentar
-
Tyvärr går ju mina TM för trångt i ett 110 liters kar så jag funderar på att flytta tillbaka dem till mitt omgjorda 200 liters, men kan jag göra de nu när dem har yngel? Tänkte inte flytta ynglen, bara föräldrarna. Ynglen är ca 1 - 1,5 cm.Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
En liten update. Ca 15 yngel kvar. största är väl ca 2,5 cm.
-
Jag tycker generellt att de som sköter artregistret kan byta ut texter, bilder och filmer i artregistret när man får in bättre material. Naturligvis är det bra om man kan utöka platsen för fler bilder och filmer, men det bästa först.
När man kollar runt i artregistret så kan man ana att det verkar lite känsligt att byta gamla introbilder mot bättre nya.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Jag tycker generellt att de som sköter artregistret kan byta ut texter, bilder och filmer i artregistret när man får in bättre material. Naturligvis är det bra om man kan utöka platsen för fler bilder och filmer, men det bästa först.
När man kollar runt i artregistret så kan man ana att det verkar lite känsligt att byta gamla introbilder mot bättre nya.
Känner du att du har något att tillföra i exempelvis Sydamerikadelen kan du få behörighet att administrera.Kommentar
-
Jagh kan nog skaka loss tid att lägga in allt jag kommer över.
Mina hannar här har vuxit på sig ordentligt och fått ett annat uttryck som jag tycker kan vara bra att visa.
Eftersom det finns utrymme för många bilder och tre är extra bilder så är en annan viktig uppgift för artregistret att inspirera och skapa ett sug efter fisken. Dvs visa upp dem på bästa sätt.
Detta med att byta ut är ju rätt personligt vad man gillar. Jag har bytt friskt senaste halvåret, men då har jag bara gått på vad tycker är snyggt och ger arten en bra bild. Säkert finns massor att göra. kommentarsfunktionen går att använda om än väldigt osynligt för tillfället, vi får se om vi kan lyfta fram kommentarerna lite bättre så det finns större skäl att kommentera.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Svårt att fota yngel men här kommer en bild på största "ynglet" ca 2,5 - 3 cmHar du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
Kommentar
Kommentar