Idag är det 200 år sedan 200 år sedan Charles Darwin föddes!
Grattis Charles Darwin 200 år
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Ja han är väl värd ett grattis - och ett tack kanske?! för sina insatser!MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider! -
-
Hej!
Ett stort grattis till den bästa idén ( och sanningen ) som någon har kommit fram till. Olika kyrkor i världen kommer också att ihågkomma detta.
Hälsn NilsKommentar
-
Stort grattis Challe, det roliga är att endast 4/10 amerikaner tror på evolution. Har för mig Joe att du är aktiv inom kyrkan om jag inte minns fel, känner du för att svara så undrar jag vad din personliga uppfattning är? Svara bara om du känner för det.
Mvh/ JoelKommentar
-
Tur att han inte fyller 300 år. Ty då hade han nog bränts på bål i ung ålder."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Det är en grabb i min smak (gillar den läran)
Gjorde han något fel ?jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Stort grattis Challe, det roliga är att endast 4/10 amerikaner tror på evolution. Har för mig Joe att du är aktiv inom kyrkan om jag inte minns fel, känner du för att svara så undrar jag vad din personliga uppfattning är? Svara bara om du känner för det.
Mvh/ JoelMVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Mnja, undrar just. Finns det inte då en risk för att det blir religion av det hela? Bättre att de lever just så länge tills någon hittar på en ny teori som för oss ett steg vidare.
Men jag instämmer till fullo i uppvaktningen av jubilaren.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Så jag håller alltså med på sitt sätt. Att tro på "Darwin" eller kalla sig "Darwinsist" är förstås fel.Senast redigerad av Ola Svensson; 15 February 2009, 19:44.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Men kanske jag gjorde en för stor grej av det här. Knappast avsåg Lundensis något sådant.Senast redigerad av Mikael W; 15 February 2009, 20:10.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
Kommentar