Inte några ciklider, men vem skulle inte vilja ha det här vardagsrummet? Snacka om goa rutor!
Wow! Snacka om kar
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
-
Hur tänkte dom då
måste vara skitstort då Jesusstatyn fick platsjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Vart om inte i Dubai?
http://www.atlantisthepalm.com/ (lyxehotell) $1900 natten i billigaste rummet ^^Kommentar
-
Rädda Sammy
Samma hotel som i skrivande stund håller en valhaj i det karet och valhajen e utrotningshotad. Aktivister håller på att starta en ...... Ja, följ länken så ser ni själva...
Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Samma hotel som i skrivande stund håller en valhaj i det karet och valhajen e utrotningshotad. Aktivister håller på att starta en ...... Ja, följ länken så ser ni själva...
http://www2.blocket.se/news?loc=0&id=175268&ca=Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Satt och tänkte på en sak.....-Shit vilket glas i det karet!!!! Om jag har rätt för mig så e det höjden som avgör tjockleken på glaset... Någon som har koll på hur tjockt glas där e i ett sådant kar??? Christer kanske har en aning, måste typ vara massor av meter tjockt...Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Satt och tänkte på en sak.....-Shit vilket glas i det karet!!!! Om jag har rätt för mig så e det höjden som avgör tjockleken på glaset... Någon som har koll på hur tjockt glas där e i ett sådant kar??? Christer kanske har en aning, måste typ vara massor av meter tjockt...
eller så är jag rejält av banan och glaset måste vara mycket tjockare...men då rättar väl nån till migMVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Nej, det karet hade jag abselut inte velat ha i vardagsrummet. Det är ju SALTVATTEN. Tänk vad man hade kunna göra av det som Tanganyikabiotop... då kanske jag hade velat ha karet...
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
såg ett program när dom byggde ett mega akvarium i japan och för att skapa hållbart glas så la dom flera skivor med ett specielt limm emellan som gör sådana hära stora fönster möjliga. Har för mig det va på discovery avsnittet visades. det fönstret dom satte i programet där håller inte vattnet inne utan trycket i vattnet höll fönstret på plats.hur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
Hur stor risk tror du det är att man smäller upp en enorm Jesus-staty i ett APmuslimskt land? Inte stor vill jag å de vänligaste upplysa om ...Ricard Hulteke - Välkommen till Min zoonKommentar
-
finns 2
Finns 2 akvarium i världen som har val haj. Den andra är i TexasjuanitoKommentar
-
Muslimer tror på Jesus också om dom ska vara rättrogna. Muhammed ansåg ju sig vara hjälparen Jesus lovade sända när han kom till sin fader.juanitoKommentar
Kommentar