Vilken kamera?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Partyboy
    Användare
    • October 2007
    • 10

Vilken kamera?

Jag är på jakt efter en ny digitalkamera och har spanat in mig på systemkameran Canon EOS 1000D någon som har erfarenhet av den eller kan tipsa om någon annan systemkamera som är bättre men till samma pris umgefär. Jag är ute efter och ta bilder på mina akvariefiskar och även semesterkort o annat också.

mvh andreas
  • Niklas Olsson
    Användare
    • February 2003
    • 1156

Har ingen erfarenhet av den kameran men alla de nya systemkameror idag är nog såpass bra att du ska kunna få till bra kort på fiskar och på semestern.
    Sedan ska man ju ha med sig att bara för att man skaffar sig en systemkamera så blir det inte bra bilder direkt..speciellt för att ta fina fiskkort är det mer än att bara knäppa så blir det bra .
    Om du redan kikat på kameran du frågar om kanske du varit och känt på den också? Haft någon innan som du har objektiv till? Annars är väl det det första rådet att ge, känn hur olika modeller ligger i handen.
    Alternativet du har ifall du skulle fastna för en lite "större" kamera som är lite dyrare kanske är att se om du kan hitta nå´n begagnad?
    Senast redigerad av Niklas Olsson; 06 February 2009, 16:23.
    //Niklas

www.nofoto.se
    Nofoto på Facebook

Kommentar

Arbetssätt...