Jag släcker mina akvarium varje kväll.....för miljöns skull.
Släck akvariet den 28/3 för klimatet!
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av nils42Hej!
Jag är kanske så pass korkad att jag inte inser vitsen. Som enskild person kan jag göra mitt och har påpekat för " mina " politiker vad jag tycker. Behöver politikerna få mer uppmärksamhet om miljöproblem? FN? Vi får väl ändå hoppas att vi har att göra med politiker med normal begåvning och jag har svårt att inse vem av dem som inte inser att vi står inför ett problem.
Hälsn Nils
Du är säkert en sådan person som inte tror på reklam men ändå dricker Coca Cola?
Underskatta inte kampanjen, det kommer förändra, mer än om alla individer påstår att de drar sitt strå till stacken i det tysta och mer än om några ringer upp sina lokala politiker.
Jag inser att jag e litesen in i tråden, men men
Ursprungligen postat av nils42Vi har våra folkvalda som för vår talan. Ta kontakt med din riksdagsman för det har jag gjort.Senast redigerad av Zaphi; 27 March 2009, 01:23.Kommentar
-
Jag vill bara påpeka att de folvalda väljs och att det i första hand är väljarna som ska påverkas!Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Du borde titta tillbaka i historien och undersöka hur liknande aktioner har förändrat världen, och gör det fortfarande, hela tiden inom massvis med områden. Det finns tusentals exempel på hur riktningen av tankebanorna hos beslutsfatare har förändrats på liknande sätt. Det är förvånande hur du inte inser detta.
Det låter gott. Kan du utifrån de tusentals exempel ge mig 5 goda exempel på detta?
Hälsn NilsKommentar
-
Hejsan gott folk!
Självklart vill även jag vara med i denna manifestation! Jag släcker all belysning ikväll 20.30 / Stefan B/ StefanKommentar
-
Jag tänkte först dra huvudbrytaren till huset... men eftersom jag fortfarande har mätbara värden av nitrit vill jag inte chansa med att stänga av pumparna till akvariet.
Men all annan el som panna/element, belysning, router, TV och stereo skall stängas av under denna timma.- 720 liter med Malawi.
Albumet här på Ciklid: http://www.ciklid.org/forum/album.php?u=11333
Lägg till ciklid.org på iGoogle!Kommentar
-
Huvudbrytaren är inge bra att slå av, då stannar kyl o frysar.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
- 720 liter med Malawi.
-
Kommentar
-
-
Självklart släcker vi ned huset totalt!
Passar på att gå ut med hunden!
Ha en trevlig lördagkväll!
Chibbe...Trav är nästan lika kul som Malawiciklider!
www.travaren.seKommentar
-
Jag har ingen hund!!!!
Kan tvn vara på då eftersom jag inte släpper ut något från hundenIn Hoc Signo VincesKommentar
-
- 720 liter med Malawi.
-
Notera att hemsidan och forumet kommer att vara avstängt under 60 minuter, och endast informera om initiativet Earth Hour, med start strax före 20:30, se härSenast redigerad av Joakim Draktoft; 28 March 2009, 21:02.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
Kommentar