Vem kommer till Ciklidstämman 2009

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • PatrikMalmo
    Användare
    • May 2005
    • 4642

Ursprungligen postat av deelay
    jaha, då har man 39grader feber och magsjuk, spyr som en örn... hoppas det går över =(
    Det hoppas jag också. Vi är ett gäng som tänkte ha efterfest i din lokal, och det blir lurigt om du är sjuk...

Hilsen,

P
    Ingen fisk har läst böckerna.

Kommentar

• Lars Andersson
      NCS Medlem
      • October 2002
      • 601

Ad Hälsar

Så var det äntligen fredag. Ut och plocka några färska ägg. (Dom har inte värpt så här dags men det låter bra.) Leta efter prylar, stryka ett par skjortor (frun alltså) och se om jeansen på klädsträcket är torra. Nåväl, så här dags skänker jag även en medkänslans och tröstens tanke till de alla som inte kunde komma på året begivenhet.

Både Håkan och jag är nyfriserade, för min egen del är anledningen främst kinesiskorna, men det låter bra att säga att man klippt sig till ciklidstämman.

Ad hälsar även med ett kort "Have fun at the meeting"

Nu skall vi ha roligt (sa gummorna de små.......???)(dom som skulle till Nora förstås) Karameller får var och en hålla sig med, karuseller får vi klara oss utan (om nu inte Christer överraskar oss här också) men fröjdas hela dagen, det skall vi göra.

Väl mött.
      Senast redigerad av Lars Andersson; 03 April 2009, 04:36.
      Årets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4

Kommentar

• Alexander Ylipää
        Användare
        • October 2003
        • 3615

Ah Lars, du var uppe före tuppen. Antar att hela skaran är vaken vid den här tiden.

Nu beger vi mot flyget, hoppas de serverar dubbel espresso....
        Mvh Alex

Kommentar

• olaJ
          Användare
          • August 2003
          • 584

Så går bilen från Skåneland........vi syns om ett tag!
          "Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx

Kommentar

• Lars Andersson
            NCS Medlem
            • October 2002
            • 601

Ursprungligen postat av Alexander Ylipää
            Ah Lars, du var uppe före tuppen.
            Våra tuppar galer (heter det så?) som värst mellan 03:00 och 05:00. Vi har nya grannar men dom har inget sagt ännu. Det är nog nåt fel på "kvartsen" i våra tuppar. Det heter ju "kuckeliku klockan är sju".
            Årets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4

Kommentar

Arbetssätt...