If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Hej!
Får jag då fråga leffe och Leopoldi vad är det för fel att umgås utan öl? jag dricker själv inte man kan ha lika roligt för det tom roligare/Ann-Mari
Det gör det visst och gjorde för dig tydligen förut eftersom du har i någon tråd sagt att du hade kalas och hade drukigt vin.
Jag anser att en vällagad måltid alltid ska kryddas med ett gott vin.
ska det grillas så behövs det minst en bira/virre för den som önskar.
och till den sena samvaron så kan det tänkas en stänkare eller bira.så enkelt är det.
Hej!
Nej malawimicke jag dricker inte/Ann-Mari PS Finns ingen anledning
Jag kommer också att gå på Ciklidstämman utan att dricka öl eller dylikt!
Det är ett val jag gör, men självklart ska den som vill kunna göra det med gott samvete! Jag har lika kul eller tråkigt utan alkohol!
Chibbe...
Hej!
Du Christer jag gav bara min egna uppfattning folk får dricka så dom spyr för mig sen får dom skylla sig själv om dom mår dåligt det är deras ensak inte min/Ann-Mari PS Bara inget öl hamnar i akvarierna då blir fiskarna fulla
jag tror att alla får plats på våran tomt om man försöker parkera snyggt och väldigt nära varann.
man kör enligt skyltar varutransport Fjärilshuset (ciklidstämman) kör försiktigt då det är parkvägar
parkeringen är gratis (endast på vår tomt) hindra inte övrig trafik
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten
En annan sak som kan vara bra är
om man betalar före det går av stapeln
är att man får personligt inträdesbiljett med sitt namn på.
sedan är det dom som betalar först får komma in
(plankare gör sig inte besvär då alla måste betala, det duger inte heller att stå på utsidan av dörren) privat tomtmark
Hur många som kommer är det bara Gud som vet men han har lånat toaletten på dagarna CF gissar 310st+220st
vad tror ni
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten
Kommentar