Nu börjar man bli lite otålig. Kan tiden inte gå liite fortare. Ser fram mot en kul helg.
Vem kommer till Ciklidstämman 2009
Kollaps
X
-
-
-
Vi kommer att åka dit och kolla läget, med ett eller två yngel.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Snälla
vid betalningar skriv inte ciklidstämman på betalningen
(vi vet att det är ciklidstämma)
Skriv hellre erat namnjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Just nu har vi en oidentifierad inbetalning på 1200 kronor, som vi måste veta namn på. Då summan stämmer överrens med en hotellbokning måste vi veta namn på den som bokat. Hör av dig!jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Kommentar
-
Nu är det fem dagar kvar att boka hotell
lustigt kommer ingen från Styrelsen ?jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
"Allah" kommer från styrelsen...vi har möte på lördag och skickar in vår anmälan då hoppas jag när det blir klart hur vi kommer..Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Bokat och betalt! Vi ses i Stockholm!Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
Kommentar
-
Samtliga omärkta och oidentifierade inbetalningar kommer oavkortat gå till Stuart Grants fond, så SNÄLLA märk alla inbetalningar med namn och hör av er med vad ni önskar boka för något.Kommentar
-
Åsså kommer jag!!!"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
Kommentar