Tjena! Vet någon var man får tag i stora kolstenar? De man ser i affärerna är alldeles för små. Jag skulle vilja ha tag på några som är ca 40cm x 40cm x 40cm. Finns det någon (kolgruva)i skåne eller hur funkar det? Kommer kolstenen i affärerna från utlandet? Tack på förhand!
Kolsten
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Dumt men ändå ett tips:
Det finns två koksverk i Sverige, ett i Oxeölsund och ett i Luleå, där bränner man kol till koks så där lär det finnas lite olika storlekar (www.ssab.com). Dock tror jag inte det finns någon större marknad för kolsten då vi inte eldar något med det i Sverige.
Tjena! Vet någon var man får tag i stora kolstenar? De man ser i affärerna är alldeles för små. Jag skulle vilja ha tag på några som är ca 40cm x 40cm x 40cm. Finns det någon (kolgruva)i skåne eller hur funkar det? Kommer kolstenen i affärerna från utlandet? Tack på förhand!____________________________________
420 liter hörntank med demasoni & golden, AquaTerra Rockwall + AquaTerrra-moduler
720 liter inbyggt i vägg med Hongi, Eureka och Borley.
Inredning: AquaTerra Malawi Rock + AquaTerra-moduler -
Dumt men ändå ett tips:
Det finns två koksverk i Sverige, ett i Oxeölsund och ett i Luleå, där bränner man kol till koks så där lär det finnas lite olika storlekar (www.ssab.com). Dock tror jag inte det finns någon större marknad för kolsten då vi inte eldar något med det i Sverige.Kommentar
-
Tjena! Vet någon var man får tag i stora kolstenar? De man ser i affärerna är alldeles för små. Jag skulle vilja ha tag på några som är ca 40cm x 40cm x 40cm. Finns det någon (kolgruva)i skåne eller hur funkar det? Kommer kolstenen i affärerna från utlandet? Tack på förhand!Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
Kommentar