Gulper catfish
Kollaps
X
-
-
MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Om ni nån gång springer på denna fisk någonstans... Ta upp detta i forumet då är ni snälla! Måste ju bara ha ett par såna...Kommentar
-
När jag var och hälsade på hos Glaser i tyskland sist hade de en handfull Gulpers. Finns väll flera butiker i sverige som tar hem fisk därifrån.fish r friendKommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Absolut - lite festlig film trot att man ju inte vill att djuren ska matvägra. Men hur stora blir dessa - i vanliga fall - matvrak? Verkar väl inte så hemska egentligen, men de är ju så förgjordat fula...stor mun med två ögon på toppen och så en rejäl kalaskula! Men nu får jag väl på moppe...MVH - joe
-
Jag tycker att det fördjä...t att det finns sk "akvarister" som måste tvångsmata en fisk på detta viset, och dessutom lägga ut det på youtube.
Undrar vad han eller hon tycker om att någon trycker ner en enmeters falukorv i deras gap!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
Måhända drar jag på mig den stora vreden nu, och kanske ställer århundradets mest korkade fråga...?? Men vad gör man då om fiskeländet totalvägrar? Håller med om att det inte ser så nice ut, men...återigen...vad göra??
Är uppvuxen på bondgård - där fick man emellanåt ta till lite tvång för att få gödkalvar att dricka/äta...tror inte det gjorde dem så mycket i förlängningen!MVH - joe
-
Nämen den var ju ganska rund om magen redan, så nåt har den ju fått i sig.
Skulle väl knappast tro att den storkäften matvägrar mer än några dagar.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Och åter till trådens början - jag lovar och svär att om jag finner detta djur till salu (eller nåt annat?!) någonstans så ska jag rapportera detta i forumet...så att jag slipper ta hand om varelsen!MVH - joe
-
Kommentar