Jag tycker allt nr 25 var klockren... Riktigt snyggt!
Världens 27 vackraste akvarium...
Kollaps
X
-
-
Visst är de snygga!, men jag skulle inte vilja ha nåt av dom!
Vilket jäkla pill varje dag för att hålla allt i trim!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Klart alla karen är sanslöst snygga, men en rubrik som de si och så många snyggaste akvarierna i världen går inte att sätta. Var är sjöciklidkaren? Var är karen för centralare? Karen för ormhuvuden? Bräckvattenskaren?
Nå, menar inte alls att sabba tråden, men det finns lite mer än växtburkar i världen.
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Jag scrollade först och 2an är definitivt vinnaren. Det tycker ju fler och jag tror att det har att göra med att det känns som ett uppenbart undervattenslandskap. De andra känns som en massa trevliga kullar men inte riktigt vad jag i mina våta drömmar vill fixa hemma. (våta drömmar... isch, låter som en förfärlig ordlek)Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Nr 14 skulle gärna få stå hemma hos mig.Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Det är ett betydligt mindre arbete med att ha akvarier enligt holländska stilen, och enligt mitt tycke mycket vackrare.
Då behöver man inte sno en massa tid!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Har ju inget nu, men så fort jag har ett lämpligt akvarium, så ska jag sätta igång ett dylikt.
Nångång på 70 talet hade jag väldigt stort växtakvariumintresse och har bara en enda bild kvar på ett sombörjade likna något.
Scannade in det nyss, så du får beundra det!mvh Wilhelm
-
Visst är en del av dem snygga, men många ser mer ut som olika landskap med berg och skogar och inte så mycket undervattenlandskap, tycker jag!
Kolla t.ex på nr 1. klockrent Thailand-landskap.
6, 13 och 15, fjällvärlden.
12, granskog
Snyggast är nog 2:an, tycker jag.
J-ESenast redigerad av agalychnis; 24 January 2009, 12:29.Kommentar
-
Klart alla karen är sanslöst snygga, men en rubrik som de si och så många snyggaste akvarierna i världen går inte att sätta. Var är sjöciklidkaren? Var är karen för centralare? Karen för ormhuvuden? Bräckvattenskaren?
Nå, menar inte alls att sabba tråden, men det finns lite mer än växtburkar i världen.
Hilsen,
P
"Here are the pictures of the top 27 aquariums from the International Aquatic Plants Layout Contest 2008"
Alltså...detta var de 27 vackraste akvarierna i en tävling för växtakvarier.
Kommentar
-
Inte för att sabba din känsla på något sätt Patrik, men om du läst första raden i artikeln eller bildvisningen på länken så hade du läst detta:
"Here are the pictures of the top 27 aquariums from the International Aquatic Plants Layout Contest 2008"
Alltså...detta var de 27 vackraste akvarierna i en tävling för växtakvarier.
mvh Wilhelm
-
Dom burkarna blir säkert snygga om man tar ur mossan o stoppar i lite ciklider =)Kommentar
-
Ta det för vad det är och var inte så förbenat petiga...
Jag kan inte ändra rubriken nu så det får någon ansvarig göra då. Kan ju bytas ut emot "27 fina växtakvarier"...så är det mer nere på jantenivån eller geggan av medelmåtta.
Det här med att det är 27 av världens vackraste växtakvarier är ju upp till var och en att bedöma..precis som med konst. En del håller med...andra är emot. Thats life...Senast redigerad av StefanL; 24 January 2009, 14:12.Kommentar
Kommentar