Pris på kardinaltetra?
Kollaps
X
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.se -
Kommentar
-
Ok.. Då summerar jag lite..
Priset är varken bra eller dåligt, utan vad man får räkna med.
Påfåglar/Oscar är ingen hit över huvud taget. (Hade för mig att dom var ganska så lugna av sig, men det är ju trots allt 12 år sen jag hade akvarium sist.)
Silverhajar och scalarer kommer antagligen att funka tills dom har växt till sig "lite". Man kan ju hoppas på att dom inte bryr sig om dom växer upp tillsammans.
Har jag tolkat det här rätt eller har någon invändningar?
//HenrikKommentar
-
Kommentar
-
Ok.. Då summerar jag lite..
Priset är varken bra eller dåligt, utan vad man får räkna med.
Påfåglar/Oscar är ingen hit över huvud taget. (Hade för mig att dom var ganska så lugna av sig, men det är ju trots allt 12 år sen jag hade akvarium sist.)
Silverhajar och scalarer kommer antagligen att funka tills dom har växt till sig "lite". Man kan ju hoppas på att dom inte bryr sig om dom växer upp tillsammans.
Har jag tolkat det här rätt eller har någon invändningar?
//Henrik
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Nu har jag nästan bestämt mig. Har fått ett pris på 600:- för 100 st, dom skall tydligen vara i storlek "medium" dvs ca 2 cm.(?) Har ett ställe kvar att ringa till, men det lutar väl åt att det blir dom här. Dock vet jag inget om affären i fråga, så därför frågar jag er om ni vet något? Tropakvariefiskimport heter stället, ligger i Göteborg.. Så ös på med synpunkter och åsikter nu..
//HenrikKommentar
-
Bara att besöka butiken och kolla på fisken, så ser du hur de mår och hur det ser ut i de andra burkarna. Är du nöjd så är det bara att slå till. Det är ju ett superbra pris 600 kr för 100 kardinaltetror (Inköpspris?) eller fick du pris på kardinalfisk?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Jo, men jag har som sagt 20 mil enkel väg, så jag tänkte att det kanske finns någon här som bor lite närmare och som brukar handla där som kan informera mig lite.. Ja, jag är säker på att det är kardinaltetror, både han jag pratade med och jag sa "kardinaltetror" flera gånger under samtalet. Men men.. det får väl bli till att åka dit i mitten av veckan här å titta.. Om dom inte är något att ha, så kanske man hittar något annat..
//Henrik
P.S. Tydligen så har dom alltid samma pris på dom, 10 st för 79:-, 100 st för 600:-.. D.S.Kommentar
-
Jo, men jag har som sagt 20 mil enkel väg, så jag tänkte att det kanske finns någon här som bor lite närmare och som brukar handla där som kan informera mig lite.. Ja, jag är säker på att det är kardinaltetror, både han jag pratade med och jag sa "kardinaltetror" flera gånger under samtalet. Men men.. det får väl bli till att åka dit i mitten av veckan här å titta.. Om dom inte är något att ha, så kanske man hittar något annat..
//Henrik
P.S. Tydligen så har dom alltid samma pris på dom, 10 st för 79:-, 100 st för 600:-.. D.S.
jag tror att du kommer att bli besviken på någotjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Absolut Christer.
Men som sagt, kanonklipp för den som kan hitta en butik som erbjuder sådant pris.Mvh AlexKommentar
-
men jag är en pessimist och tror att något står fel och om man har åkt långt så visar det sig och alla inblandade blir surajag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Förvisso. Oftast brukar man få vad man betalar för!
Förövrigt skulle jag rekommendera hantelciklider eller Uaru tillsammans med dina kardinaler. Kör själv den mixen tillsammans med ett mindre antal kardinaler och det funkar fruktansvärt bra.Mvh AlexKommentar
-
Kommentar
Kommentar