Möte i GCG på tisdag
Kollaps
X
-
-
men lugna är nog en fifty/fifty situation. OK allt är ju relativt, men mina är då inte så där över sig stillsamma. Kanske blir det bättre när gruppen strax blir större - det borde ju dra ner tempot!?, men man vet aldrig!MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Jo, du hade ju...men dom var riktigt små nu va? Skulle behöva ha dom om ett par veckor ungefär.Kommentar
-
Så var det dags igen.... ett nytt möte i Göteborgs Ciklidgrupp. Denna gång får vi besök av Evert Van Ammelrooij, en holländare som under sina dykresor till Tanganyikasjön bland annat upptäckt Xenotilapia red princess.
Som vanligt är det fri entré för medlemmar i GCG och GAF. För övriga kostar det 40 kronor (men om man går med i föreningen för 2010, 150 kr så är självfallet mötet kostnadsfritt). Det blir fika och lotterier med priser från våra sponsorer.
För vägbeskrivning till Gårda och mer info, kolla in www.gcg.seTrappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
-
-
Jepp, det är tisdag den 9e ifall jag råkat skriva nått annat någonannanstans. Hoppas på ett trevligt deltagande från klubbens alla medlemmar, ickemedlemmar och övriga prospekts.
Vi kan också passa på att välkomna våra nya medlemmar, både i styrelsen och i föreningen som stort....skoj också att det trillat in ännu en boråsare så blir samåkningen lite roligare till och från mötena....Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Nån mer än jag som tänkt komma?Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
-
Kommentar
-
-
Det vore toppenskoj om du kommer Kaj. Har även pratat med Arne i telefon idag och han tänkte också komma.Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Kommentar
-
För övrigt tycker jag det är grymt kul att GCG drar in Internationella föredragshållare på ett månadsmöte! Riktigt bra jobbat! Det måste ju vara många icke-GCGare som blir sugna på att gå på detta! 40kr för ett möte eller 150 kr för medlemskap i GCG är ju småpengar om man tänker på vad man får!Kommentar
-
För övrigt tycker jag det är grymt kul att GCG drar in Internationella föredragshållare på ett månadsmöte! Riktigt bra jobbat! Det måste ju vara många icke-GCGare som blir sugna på att gå på detta! 40kr för ett möte eller 150 kr för medlemskap i GCG är ju småpengar om man tänker på vad man får!
Men det är ju roligt att det uppskattas...Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
Kommentar