sicka bilder, jag är mållös!
CA-bilder del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
Hur upplever du i skillnad dessa arter...jag är grymt besviken på jaggor..om man ska ha dem med andra arter menar jag.C.citrunellum fullkomligt krossade dom..även guldsöm från sa krossade dom.hmmm...var tvungen att kasta ner 18 tegelpannor i karet för att dom överhuvudtaget skulle överlevaKommentar
-
ja de ar ju alla olika (obs har inte de 3 sista bokstaverna nu )amerikanskt tangentbord beror pa utrymmen, hur stora jaggorna er dessutom + ett etablerat" cittra" par ar riktigt tuffa djur dessutom anser iaf jag.... men jaggor i 25-30cm klassen brukar kunna forsvara sig bra bara dom hinner hitta ett eget litet revir,kommer de ensamma som nykomlingar kan det bli betydligt tuffare for dom tror jag iaf ,,battre lyfta ur kungarna i karet innan man lagger i de nya ,jag har iaf lyckats med att gora sa solig halsning fran clearwater beach..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Hur upplever du i skillnad dessa arter...jag är grymt besviken på jaggor..om man ska ha dem med andra arter menar jag.C.citrunellum fullkomligt krossade dom..även guldsöm från sa krossade dom.hmmm...var tvungen att kasta ner 18 tegelpannor i karet för att dom överhuvudtaget skulle överlevaKommentar
-
Köpte denna herren för någon vecka sen och visst är det en barred midas va?
Han kallas iaf för Barrasso (namnet är efter en duglig hockeymålvakt på 80-90talet) och jag får se om han lyckas charma mina FH honor en vacker dag.
I bakgrunden syns min Jaggehane som har växt till sig lite.Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Några bilder på mitt Åledskar med lite udda mått 2.4x0.63x0.53. ca:800l.
Och en på peteniaparet.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ja freddie är en underbar art. Freddieparet är köpta i sanby och är avkomma efter Jinnarparens gamla par.Kommentar
-
Köpte denna herren för någon vecka sen och visst är det en barred midas va?
Han kallas iaf för Barrasso (namnet är efter en duglig hockeymålvakt på 80-90talet) och jag får se om han lyckas charma mina FH honor en vacker dag.
I bakgrunden syns min Jaggehane som har växt till sig lite.Kommentar
Kommentar