CA-bilder del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
-
J-ar vad fina FH och Zonata! Carpinten med för den delen...
Du verkar fått till inredningen riktigt fint, alltid någon trevlig rot/sten eller växt som lurar bakom, NICE!MvH
AlgebrantKommentar
-
MvH
AlgebrantKommentar
-
http://www.ciklid.org/forum/showthre...t=58165&page=2 denna länken kan du se hur jag gjorde finns lite helhetsbilder därMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Otroligt! Trodde inte det gick att få tag på så stora FH i Sverige...de måste hängt med sen simontorpstiden. Men trodde inte de hunnit blivit så stora.
Undrar vad det blev av mina gamla FH. De skall enligt rykten simma i sthlm.
Ta väl hand om din Red Dragon hane.Kommentar
-
Jag har haft Zebror till och från och som max 10 par på samma gång men har aldrig sett hanar få en "gulsotig" nästan bronsaktig färg mitt på kroppen. Någon som varit med om detta?Kommentar
-
Hittade mina FH i S.Sandby ligger ju i krokarna till simontorp så du har säkert rätt där ..Jasså heter den Red Dragon?? Helt ny info för mig dåligt insatt i FHMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Ett litet FH maraton. Mina FH börjar få dragontears, vilket tyder på att jag fått tag i rätt FH variant och av bra kvalitéKommentar
-
Fh
Hade ett par bilder ytterliggare på mina FH sista bilden på honan är dock kassMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
är lite kluven ang FH..tycker orginal duger gott..me men fina är dom ...men är det inte lite amerika inspererat?....har djup respekt för jeff rapp..men därborta så har dom ju för bövelen lila sand på botten!Kommentar
-
Kommentar