fina bilder Jocke! kul med dina lekar..både rostratus och rio cham....lovar gått för CA fantasterna..
CA-bilder del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
I lördags drog min grammodes hane in minn carpintis hona i hans och grammodes honans lek gråta jag trode att hon skulle komma ut ur gråtan med stora kött sår för hon blev biten över gälarna och magen.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kan nog vara rätt ändå, titta på det lilla grön/blåa strecket dom har precis under ögat, det har inte managuense... Att dezplays är så mörka o så, beror nog mera på att dom har "skyggfärgen" påslagen.Senast redigerad av JockeB; 24 February 2009, 06:58.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Jo, dom har ju de där strecket under ögat + att dom har lite kompaktare form än jaggor. Jag få se om dom blir lite gula om några veckor så vet man med säkerhet vad det ärKommentar
-
Kommentar
-
Men sen å andra sidan så är de så väldigt fläckiga på fenorna och det har jag inget minne av att loisellei är...eller?
Hur stora är de förresten? själv skulle jag tippa på runt 4-5 cm och då är det svårt att se, det är i varje fall inte dovii så säker är jag.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
-
Japp, dom är mellan 3-5 cm. Får som sagt se vad det blir för nått.
Här är en bild på jagga jag hade för några år sen, ca 4cm. Betydligt ljusare och lite mer långsträckt än dom jag har nu. Men det varierar ju, i vissa affärer har jag sett nästan kolsvarta jaggor i samma storlek.
och en till bild på en av dom nuvarande parachromisarna
Senast redigerad av dezplay; 24 February 2009, 20:33.Kommentar
-
Lite mera bilder från idag får ju passa på när man har kameran
V.Heterospila hona ca 15cm.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
-
Kommentar