En riktigt fet V. Argentea hane ca 30 cm.
CA-bilder del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
1 Par V.Godmanni, lek på g kanske ÄNTLIGEN!? Honans skador kommer från en dominant hona som nu är flyttad, denna hona visade mera intresse för hanen..Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Fina bilder yonas och beast!!!
V. Argentea och V. Godmanni var riktigt fräscha Beast...
Hur kan ni båda ha växter i karen? vad för sorter har ni som överlever? Mina dör/slits itu inom några dagar...
Iofs är jag något av en expert på att döda krukväxter i hemmet, men lite växter gör mycket för interiören!!!MvH
AlgebrantKommentar
-
Fina bilder yonas och beast!!!
V. Argentea och V. Godmanni var riktigt fräscha Beast...
Hur kan ni båda ha växter i karen? vad för sorter har ni som överlever? Mina dör/slits itu inom några dagar...
Iofs är jag något av en expert på att döda krukväxter i hemmet, men lite växter gör mycket för interiören!!!Mvh Jocke
-
kanon bilder Beast fina firrar du har jag kör med java ormbunke och anubias nana i mitt funkar bra,, till algebrandt ge firrarna lite tinade gröna ärtor om de går lös på växterna hela tiden hjälpe här hemma iafSenast redigerad av Micke Jarhl; 03 February 2009, 21:51.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Anubia alltså, kan ju prova det! Tack! En Javaormbunke har jag, klarat en månad nu...
Men ärter var ju en bra idé, ska prova med det och hoppas det dämpar deras veganhunger.MvH
AlgebrantKommentar
-
Jäklar den argentean var inte dålig Beast!Kommentar
-
Kommentar
-
Nicaraguense OB
Bytte mitt Sigma 70-200/2.8 mot ett Tamron 70-200/2.8 istället.
Det låter mer när det fokuserar, hastigheten verkar vara ungefär densamma. Men det är skarpare, bilden är tagen med bländare 2.8 och inte alls dålig, tycker jag.
Sen var ju tamronen 1200:- billigare också vilket inte är helt fel.
Vad det gäller fisken så håller han god form fortfarande, honorna däremot ser riktigt gamla och slitna ut. Det är väl som med oss människor när vi blir äldre ....Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Det låter mer när det fokuserar, hastigheten verkar vara ungefär densamma. Men det är skarpare, bilden är tagen med bländare 2.8 och inte alls dålig, tycker jag.
Vad det gäller fisken så håller han god form fortfarande, honorna däremot ser riktigt gamla och slitna ut. Det är väl som med oss människor när vi blir äldre ....Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Vad det gäller fisken så håller han god form fortfarande, honorna däremot ser riktigt gamla och slitna ut. Det är väl som med oss människor när vi blir äldre ....Kommentar
-
Måste bara dela med mig, äntligen ser det ut som jag har A.Rostratus lek på G! Ursäkta kvaliten som vanligtMvh Jocke
-
Kommentar