CA-bilder del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
fler bilder istlanum och capinte sista på istlanum blev suddig kommer bättre senareMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Lite bilder på mina Parachromis loisellei har haft dom en vecka nu och i dag kom första bråket inget alvarligt dock. Första bilden är på honan precis innan dom började bråka. Och den andra bilden är hur hon ser ut vanligtvis. Fjärde bilden är på min hane. Tyvär är vattnet lite te färgat fortfande.
Kommentar
-
Lite bilder på mina Parachromis loisellei har haft dom en vecka nu och i dag kom första bråket inget alvarligt dock. Första bilden är på honan precis innan dom började bråka. Och den andra bilden är hur hon ser ut vanligtvis. Fjärde bilden är på min hane. Tyvär är vattnet lite te färgat fortfande.
[ATTACH]22073[/ATTACH]
[ATTACH]22076[/ATTACH]
[ATTACH]22077[/ATTACH]
[ATTACH]22078[/ATTACH]Senast redigerad av Lundensis; 19 September 2009, 17:51.Kommentar
-
Vilka snyggingar! hur stora är dom? mitt par förbereder för sin andra lek just nuKommentar
-
Kommentar
-
Fisken på bild 1 och 2 är samma fisk. Köpte dom som pare i sandby bara hoppas jag fick det också. Fick iofs fel på mina nicuraguensis blev två hanarKommentar
-
Tack. Skulle tipa att dom runt 10cm. Tyvär så äter inte hanen riktigt som han skall tog två räkbitar i går och det är allt han har ätit sen han kom för en rvecka sen. Väntar ett pat dagar till innan jag plockar ut han och medicinerar.Kommentar
-
Just nu har jag bekymmer med en liten Motaguensis hane som vägrar äta annan mat än röda mygg och räkor. Behandla hela karet mot soten för en månad sen ungefär. Och det verkar ha hjälpt, för innan det åt han ingenting på jaa ca 2-3 veckor. Enda positiva är la att hans hona äter bra och växer ifrån han lite.
Men en annan sak, har ju en annan hane som nu växt om den hanen som blev sjuk som var dominant först som honan valde. Brukar det va så att honan stannar kvar hos den mindre hanen eller kommer hon välja den andre hanen som inte vart sjuk och äter bättre? (väldigt luddigt skrivet javet, sot i ögonen eller nåt)Kommentar
-
Ok... Jo, om man köper lite större firrar brukar de matvägra innan de har anpassat sig. Samma sak hände mig när jag köpte ett par freddys, den hanen på 17 cm tog några veckor på sig innan han åt. Och det var just räka som föll herrn i smaken
Just nu har jag bekymmer med en liten Motaguensis hane som vägrar äta annan mat än röda mygg och räkor. Behandla hela karet mot soten för en månad sen ungefär. Och det verkar ha hjälpt, för innan det åt han ingenting på jaa ca 2-3 veckor. Enda positiva är la att hans hona äter bra och växer ifrån han lite.
Men en annan sak, har ju en annan hane som nu växt om den hanen som blev sjuk som var dominant först som honan valde. Brukar det va så att honan stannar kvar hos den mindre hanen eller kommer hon välja den andre hanen som inte vart sjuk och äter bättre? (väldigt luddigt skrivet javet, sot i ögonen eller nåt)Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar