CA-bilder del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Trevligt med lite bilder Micke. Vi behöver få igång tråden nu..
Ska se till att plocka fram kameran snart.
Och ett stort tack för titten hemma hos dig..Kommentar
-
Kommentar
-
ja ska oxå ta tummen ur snart, håller på med lite ombyggnader så all ca fisk ska flyttas till nya kar som är under installation...blir inga såna mästerverk som jinnarparen satt upp, men det är ju till för att odla fisken i ju..Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Ingen bild, men en länk till 2 väldigt udda färgade freddys... http://www.youtube.com/watch?v=PgXit...eature=relatedKommentar
-
Ingen bild, men en länk till 2 väldigt udda färgade freddys... http://www.youtube.com/watch?v=PgXit...eature=relatedMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
-
Mvh Jocke
-
Vieja heterospila yngel
Och några bilder från idag innan jag flyttade 2\3 av yngelna.
Ska tillägga att detta är första gången som jag sparar och tänker dra upp yngel.
Ångrar lite grann att jag inte sparade på Peteniayngel som dom gick med för några vecker sedan.
Jepp Beast...
Ett stort tack för det.Kommentar
-
Ska tillägga att detta är första gången som jag sparar och tänker dra upp yngel.
Ångrar lite grann att jag inte sparade på Peteniayngel som dom gick med för några vecker sedan.
Jepp Beast...
Ett stort tack för det.
Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Jepp Beast...
Ett stort tack för det.Kommentar
-
Jepp Beast...
Ett stort tack för det.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
lite mer bilder då kvaliten ingen vidare fel inställningar så dessa är hellre än bra jag ska bättra mig vill visa ändå fast de är gryniga
bild 1 Cichlasoma istlanum hona "kaxig"
bild 2 samma fisk hanen "tuffing"
bild 3 N.Tetrachanta honan
bild4 C.Bocurti paret lite skador på dom fick lyfta ur grammodes hanen en tid nu
bild5 N.Tetrachanta paretMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
Trevliga bilder Micke jag gillar Istlanum skarpt, ska se om jag kan ta nån bild på föräldrarna i helgen, hanen har fått en riktigt fin puckel nuMvh Jocke
Kommentar