Kanonsnygga fiskar och bilder Micke! Vilken härlig samling. Hoppas det går bra med dem och att de lämnar fina yngel efter sig.
CA-bilder del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
tack tack..just nu är det capinte hanen som styr ställer så några lekar lär dröja iaf så länge som han bestämmer vi får se vad som händer framöver..dock inga skador vilket jag är jäkligt nöjd med sofareMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Micke, du var snabb med kameran!
När jag ser dina jaggor och motan så kom jag att tänka på vad som hände sist jag hade den kombon.
Nu tror jag inte att det kommer att gå lika illa för dig, då de kom i samtidigt.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Kommentar
-
Var i sandby och kollade in jaggorna i onsdags.
Attans jag behöver ett 1200l kar,då hadde jag köpt dom..Kommentar
-
-
lite mer bilder
Min Boss i karet fick visa sina muskler 1 par minuter men det vart över ganska fort han är orubblig hitills kan jag säga... lite bilder håll tillgodo skadorna stort sett inga lite skrap märken men han är ändå hyfsat juste mot sin motståndare, kommer åxo 2 bilder på nästan hela karet från höger&vänster,tyvärr så har jag precis lagt i lite käk så det är massa partiklar i vattnet ganska korkat jag vetMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
-
när Linköpings Akvarieförening gästade Beast den 9 mars, så knäppte jag en del bilder och här är några favoriter.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar