en bild på hanen.
CA-bilder del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Grymmt cool Grammodes, kanske 2000 talets ersättare till Jack dempsy?
Hur stora är dom på bilden, och hur stora blir dom?FrontosamarkusKommentar
-
-
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Salvini är det inte. Det är en Vieja av något slag, bifasciata, zonata eller fenestrata att döma av det röda vid stjärtfenan. Färgerna på resten av kroppen är svåra att se. Men bifasciatan brukar ha en mörkare markering på sidan ovanför det svarta bandet. Fenestratan brukar ha mörkare lodräta ränder på sidorna. Troligast är en zonata, såvida det inte är en gatukorsning av något slag.Kommentar
-
-
Larsa- Om du läser lite tidigare i tråden, står det varför vi/jag kom in på Salvini. Nu i efterhand när jag kikar på den, ser ju jag med att det inte är Salvini, känner mig dum som ens frågade! Men jag ville sååå GÄRNA att det skulle vara det... Och den blev nästan det när jag tänkte den tanken riktigt hårt!!!
Och förstår dig Cichlids4fun.. skulle också räknat med att det var rätt. Den var blek, tilltygad och relativt liten plus att jag hade pratat med säljaren i telefon då han sa det var salvini. jaja, nog om det...
För övrigt, riktigt snygga grammodes Sebastian... sådana skulle jag vilja ha!
Ludensis- hängde inte med, du har säkert skrivit det innan. Har du en massa yngel på Grammodes? Samma som Sebastians? lMvH
AlgebrantKommentar
-
-
Kommentar
-
Grammodes lek?
Mina grammodes verkar redan för bereda för nästa lek men dom har ju yngel kan inte ynglena äta upp äggen?Kommentar
-
Kommentar
Kommentar