If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
är lite kluven ang FH..tycker orginal duger gott..me men fina är dom ...men är det inte lite amerika inspererat?....har djup respekt för jeff rapp..men därborta så har dom ju för bövelen lila sand på botten!
Jag har samma åsikt som du där ang FH..men de är så jäkla snygga och trevliga så de har blivit en favorit här hemma hos hela familjen
Jag har haft Zebror till och från och som max 10 par på samma gång men har aldrig sett hanar få en "gulsotig" nästan bronsaktig färg mitt på kroppen. Någon som varit med om detta?
Häftig zebra, har aldrig sett hanar med en sådan fläck. Hur stor är den?
nja det tycker jag inte hade jag fått ändan ur och skaffat mig ett par slavblixtar så kanske men man kan ju se vad bilderna föreställer dock så är den sista bilden på FH honan väldigt grynig hade helt fel ASA inställd på kameran hihi.. sen kom jag sist i förra tävlingen åxo men det var en jäkla skitbild ganska korkat lägga in den men men vinna är inte allt
V. Godmannis första lek gick inget vidare, på kvällen vakta dom larverna, på morron så var larverna borta o honan var rätt så biten.. Nu är avdelningsskivan i igen... Här är honan nu..
V. Godmannis första lek gick inget vidare, på kvällen vakta dom larverna, på morron så var larverna borta o honan var rätt så biten.. Nu är avdelningsskivan i igen... Här är honan nu..
2 bilder på mina Managuense under lek. Som ni ser är det någon som skulle behöva en sexualkunskapslektion.
Typiskt, när jag väl har kameran hemma, när jag väl är hemma och kollar när det börjar... då är det enda jag får bevittna en hona som försvarar reviret och lägger rom, och en hane som blir skitglad över lite gourmémat!
Jaja... nu kan torkan fortsätta här i Linköping!
Tråkigt med dina godmanni beast, nu förstår jag själv... och grattis till Cuban, riktigt fin.
Kommentar