Gammelgäddorna får fortfarande ryck o spelar för varandra ibland P.Splendida.
CA-bilder del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
-
-
-
Och en dålig bild på en herre som inte vill bli fotad, C. Umbrifera ca 30cm..Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Sista för denna ggn, min Bocourti hona i lekdräkt, ca 26-27cm..Mvh Jocke
-
Det var ju roligt för oss med att du fått låna en kamera! Alla bilder är fina på väldigt fina firrar. Speciellt gädderna och T.Lentiginosus i krukan...och Eliottin!!!
När man ser alla bilder på den här tråden får man lust att köpa på sig x antal kar och... Fast framtidsplaner är väl bra att ha!?MvH
AlgebrantKommentar
-
får man tag på dessa i den vanliga svängen??..såg också att du hade nice citrunellum...en makalöst smilig fisk...accepterade mina stora jaggor till dom mopsade upp sig sen var det kört..skulle dom aldrig gjort...hugaKommentar
-
så om de inte ser ut som mina på bilden inom kort så har du nog fått fel, men har några stycken som dragit iväg nån centimeter extra ska försöka få nåt foto på en sån nån dagSenast redigerad av cichlids4fun; 25 February 2009, 01:50.Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
grejen är att de loisellei som akvarieteknik har kommer från samma föräldrar som mina yngel
så om de inte ser ut som mina på bilden inom kort så har du nog fått fel, men har några stycken som dragit iväg nån centimeter extra ska försöka få nåt foto på en sån nån dagKommentar
-
Det var ju roligt för oss med att du fått låna en kamera! Alla bilder är fina på väldigt fina firrar. Speciellt gädderna och T.Lentiginosus i krukan...och Eliottin!!!
När man ser alla bilder på den här tråden får man lust att köpa på sig x antal kar och... Fast framtidsplaner är väl bra att ha!?Mvh Jocke
-
Ja detta Midaspar går faktiskt med ett Jaggapar o båda leker o det funkar bra, allt detta i ett litet 540L Men som sagt alla är ju olika individer så att det funkar just med mina är ju absolut ingen garanti för att det funkar i nått annat kar!Mvh Jocke
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar