CA-bilder del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ja och fina bilder på min favorit Argentea!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Läste för ett tag sedan på någon sida att argentea ,regani och V.tuyrensis är väldigt närbesläktade med varandra och inte ska hållas ihopa.
Hur fungerar det med argentea och regani Ulf?
Stämmer detta att dessa tre arter är så närbesläktade?Kommentar
-
-
-
hej
nu är fiskarna ca 2,5 år så än så länge går det bra, får se hur det går framöver. Än så länge är det inga tendenser till parbildning ....
Har läst att argentean skall vara aggressiv och reganin lite lugnare, men hittills är dessa båda arter de lugnaste vieja jag haft....
ulfKommentar
-
Kommentar
-
hej
nu är fiskarna ca 2,5 år så än så länge går det bra, får se hur det går framöver. Än så länge är det inga tendenser till parbildning ....
Har läst att argentean skall vara aggressiv och reganin lite lugnare, men hittills är dessa båda arter de lugnaste vieja jag haft....
ulfKommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Verkligen inte mycket när man tänker på hur mycket man får för pengarna. Se hrä för mer info: http://www.ciklid.org/joomla/index.p...id=23&Itemid=1mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Jag har ju redan betalat in min medlems avgift men hur får man ett sånt märke/skylt där det står MEDLEM?Kommentar
-
Kommentar