Och en till på samma!
CA-bilder del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Håller tummarna Har du haft nån lyckad lek på dom? Måste säga att färgen på din hane liknar min honas!? Han verkar inte ha några röda prickar på sig eller? Kanske bara är bilden som gör det!!
Själv kan jag gladerligen medela att idag när jag kom till lokalen så fick jag se att mina A. Rostratus äntligen har lekt Så just nu är man rätt nöjdKommentar
-
Kommentar
-
....fast jag misstänker att han inte har lika röda fläckar som din hane har. Min är nog lite blekare. Sätter in några extremt professionellt tagna bilder till
Kommentar
-
Men Lundensis,
Ska du inte bli NCS medlem, så du kan lägga in bilderna på forumet direkt?
Du är ju rätt aktiv!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
....fast jag misstänker att han inte har lika röda fläckar som din hane har. Min är nog lite blekare. Sätter in några extremt professionellt tagna bilder till
http://www.geting.se/viewimage.php?i...modeshane4.JPG
Och jag håller med Wilhelm, hög tid o bli medlemMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det är en trevlig art, kan vara lite svår att få ihop ett stabilt par jämfört med andra CA, men långt ifrån en omöjlighet. Det är dessutom bra action på dem, men man får välja medinvånare med omsorg. Lycka till.Kommentar
-
Varit borta ett tag, men nu får jag sparka igång intresset igen...annars kommer Salmberg bli riktigt arg...
Postar lite nya bilder, fler kommer:
1. Vieja zonata
2. Nicaraguensis
3. Zebra"Ädelstenen kan inte slipas utan friktion, liksom människan inte kan fulländas utan prövningar"
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=329898Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Nice Wendel fina bilder! har intresset varit lågt? var längesen man hade dig på tråden nämligenMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
Kommentar