CA-bilder del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
blev plötsligt sugen på en danmarksresa.......
kolla längst ner...Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
blev plötsligt sugen på en danmarksresa.......
kolla längst ner...
Jaha, men Dovii kan du få köpa av migMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
lite nya CA bilder här hemma bla mitt nya flowerhorn par coola! en bild på min zonata hane0ch så min cuba haneSenast redigerad av Micke Jarhl; 19 May 2009, 09:19.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Lasse i södra sandby köpte jag dom, de har karaktär hihi men det har lugnat ner sig betydligt nu var kaos i karet igår kväll jäkla vad det vart trafik med massa uppgörelser men ändå inga allvarliga skador fiskarna kan komma undan..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Dovii !!...och här är generation 4 på gång, den här lilla hanen är väl runt 8-10 cm och ser väl rätt snäll ut i motsats till sin fader.
Som vanligt så är honorna redan nu betydligt aggressivare än vad hanarna är.
PS
Tack för alla postiva kommentarer, sånt värmer!!
PS igen
Lundensis: Det är nog en månad sen jag påpekade att det är CAträff...och du funderar fortfarande??????
Det finns inget att fundera på, klart du skall med.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Ja ok! Jo det blir alltid lite oreda i början när det kommer i ny fisk, men det lägger sig offtast..Mvh Jocke
-
Dovii !!...och här är generation 4 på gång, den här lilla hanen är väl runt 8-10 cm och ser väl rätt snäll ut i motsats till sin fader.
Som vanligt så är honorna redan nu betydligt aggressivare än vad hanarna är.
PS
Tack för alla postiva kommentarer, sånt värmer!!
PS igen
Lundensis: Det är nog en månad sen jag påpekade att det är CAträff...och du funderar fortfarande??????
Det finns inget att fundera på, klart du skall med.Mvh Jocke
-
Kommentar