E akvarister konstiga???

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Robin Floridan
    Användare
    • December 2007
    • 91

Ursprungligen postat av palleh
    Ja jag med=) Nä men alla som intresseserar sig för något väldigt mycket får en stämpel, nörd aa eller för att vara konstig. Så akvarieintresset är inte något speciellt konstigt.
    Jag är ju i och för sig "nörd" enligt många av diverse anledningar, har till exempel väldigt stora glasögon och har tv-spel för över 40 000 kronor, samt att alla vet att jag är besatt av fiskar, så jag är "nörd"... Tydligen!
    Jag är solipsist!

Kommentar

• palleh
      Användare
      • December 2006
      • 704

Ursprungligen postat av Robin Floridan
      Jag är ju i och för sig "nörd" enligt många av diverse anledningar, har till exempel väldigt stora glasögon och har tv-spel för över 40 000 kronor, samt att alla vet att jag är besatt av fiskar, så jag är "nörd"... Tydligen!
      Det som skiljer sig från det normala anses väl bara vara konstigt å då blir man nörd. Jag klassar mig själv definitivt som nörd men det är inget jag lider av utan tycker att det är skönt att inte vara som alla andra och kasnke lite mer speciell=)
      Akvarieintresset har även gett mig intresse i såväl foto och biologi och tycker själv nästan att det är konstigt varför mina polare inte tycker det är intressant att sitta å läsa i Darwins Om arternas uppkomst så enligt mig är det dem som är konstiga
      Senast redigerad av palleh; 12 January 2009, 00:05.
      http://picasaweb.google.com/palleph

Nya bilder laddas upp hela tiden

Mvh Patrik

Kampfisk!

Kommentar

• PatrikMalmo
        Användare
        • May 2005
        • 4642

Ja, nog fan är man störd... men som beskrivits ovan betraktar jag mig inte som mer störd än många andra. Jag är bara störd på ett annat sätt. Dessutom gör det mig lycklig, och det är inte fel!!

Hilsen,

P
        Ingen fisk har läst böckerna.

Kommentar

• Radioaktiva Räkor
          Användare
          • April 2008
          • 53

Haha, ja - min chef har sett min akvariesamling. Men han blev mest impad. Får "stå ut med" Räkmannen och Räkan på jobbet. Men vafan, lite ska man ha för att man är insnöad

//C
          - Christoffer & Marielle - With a license to krill -
          ~1800liter vatten hemma...

Kommentar

• Markie
            Användare
            • September 2008
            • 512

Det är inget fel att vara lite knäpp i en helt galen värld

Kommentar

• JimBen
              Användare
              • July 2008
              • 15

vet inte om vi akvarister är dom konstigaste.... Döm själv.

Gillar solariet för hästarna...

Veckans citat!

" Man är bara barn en period av livet, men omogenheten varar hela livet"

Kommentar

• Robin Floridan
                Användare
                • December 2007
                • 91

får väl svara med ett litet citat av akira kurosawa “In a mad world, only the mad are sane.”
                Jag är solipsist!

Kommentar

Arbetssätt...