Hejsan ! jag undrar, har betalt in medlemsavgiften 2009 har det blivit något fel, betalt in via se-banken internet ? när får man bekräftelse på att man är medlem ? jag förstår att det kanske är rörigt just nu,(vill inte kritisera,ansvariga gör ett bra jobb) mvh jompa
Ny medlemsinbetalning
Kollaps
X
-
-
-
Kommentar
-
ja , jag har oxå gjort se rätta men inte fått någon fish-logga, WTH!!
Mvh / Pontus ;D Ps. jag har varit forumansvarig många gånger, och jag vet hur enkelt det är att trycka på en knapp, lewl !!! kräver ett svar av kleti / peti som bär detta ansvar. DsSenast redigerad av pontus; 06 February 2009, 04:07.Passenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.orthognathus tricolor mvuna
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
För att vi skall bli varse om detta så är det en ansökan om NCS Medlemsbehörighet på Ciklid.se som gäller tillsammans med att man fyllt i namn, ort och medlemsnummer i sin profil. Det senare har du gjort.
Läs mer om NCS Medlemsbehörighet här
Efter detta sker avstämning mot det utdrag från medlemsregister jag får från medlemsansvarig. Det senaste utdraget är från 2/2 och där fanns du inte med.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Här kan du läsa hur DU skall göra. WTH!
Nytt år och åter dags att förnya sin NCS Medlemsbehörighet för specifika medlemsfunktioner på Ciklid.se. Denna tråd kommer att ge info om NCS Medlemsbehörigheter och vilka medlemmar som blivit bekräftade under året. Under 2008 var det 332 (2007 var det 358, 2006 var det 330) av våra drygt 1000 medlemmar som uppmärksammade
hälsningar Magnus
EDIT...typiskt nu hann Joakim före...men som sagt.
EDIT igen...nu har jag stämt av dagens och gårdagens betalningar och en viss Pontus Olsson från Gävle har nu betalt...ny lista ligger på vårt interna forum Joakim..Senast redigerad av Byttorp; 06 February 2009, 09:57.Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Ursäkta om jag är "slow" men jag fattar inte var du menar. DU är medlem sedan 1985 och har fått en påminnelse men är inte intresserad av att vara medlem? Jag har dock ingen aning om vem Keno är i mitt register för det finns ingen koppling mellan användarnamn här på ciklid.se och till verkliga namn i medlemsregistret.
som det skrivits tidigare så har det skickats ut en del påminnelser även till några som har betalt, om du är en av dom så ber jag så klart om ursäkt..men bättre en påminnelse för mycket än för lite.Kommentar
-
Vi funderar inom styrelsen på att eventuellt ändra detta så att medlemskapet skulle vara i kraft tillsvidare. Mer om detta nästa månad.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Tack för svaret! Det är inte som på den svart/ vita tiden, telefon och brev kontakt, va bra! Då får jag tacka för mig.Kommentar
-
Kommentar
-
Har äntligen fått tummarna loss och betalt in medlemsavgiften/Ny medlem för 2009.
JanneSjälvklart Viktoriaciklider i alla mina kar;);)Kommentar
-
Ser att jag lovat återkomma i mars. Puh, jag hann....
Styrelsen föreslår att stadgarna ändras så att medlemskapet är i kraft tillsvidare. Förslaget kommer upp till första behandling på årsmötet nu i söndag. (Mer info om förslaget finns på Första sidan.)mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
Kommentar