Ny medlemsinbetalning

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • jompa.h
    Användare
    • May 2007
    • 63

Hejsan ! jag undrar, har betalt in medlemsavgiften 2009 har det blivit något fel, betalt in via se-banken internet ? när får man bekräftelse på att man är medlem ? jag förstår att det kanske är rörigt just nu,(vill inte kritisera,ansvariga gör ett bra jobb) mvh jompa

Kommentar

• jompa.h
      Användare
      • May 2007
      • 63

jag tackar och bugar, nu är jag medlem !

Kommentar

• Pabbe
        NCS Medlem
        • September 2006
        • 1805

Ursprungligen postat av Pabbe
        när min nya internetbank kommer igång...
        Mvh
        Pablo
        Nu är banken igång och avgift betald. Skönt!

Kommentar

• pontus
          Användare
          • October 2003
          • 514

ja , jag har oxå gjort se rätta men inte fått någon fish-logga, WTH!!

Mvh / Pontus ;D Ps. jag har varit forumansvarig många gånger, och jag vet hur enkelt det är att trycka på en knapp, lewl !!! kräver ett svar av kleti / peti som bär detta ansvar. Ds
          Senast redigerad av pontus; 06 February 2009, 04:07.
          Passenger on Planet Earth:
          Pet.macro nsumbu
          Pet.moshi ikola
          Pet.Trewavasae
          Pet.Bulu-Point "Red"
          Pet.orthognathus tricolor mvuna
          Pet.Longola
          Tr.Ilangi
          Tr.Muzi
          Tr.Katonga
          Neo.Leleupi

Kommentar

• Joakim Draktoft
            NCS Medlem
            • April 2002
            • 7334

Ursprungligen postat av pontus

Mvh / Pontus ;D Ps. jag har varit forumansvarig många gånger, och jag vet hur enkelt det är att trycka på en knapp, lewl !!! kräver ett svar av kleti / peti som bär detta ansvar. Ds
            Du kommer inte att få någon NCS Medlemmar logga automatiskt eftersom manuell synkning mellan medlemsregister och forumsprofil måste ske.

För att vi skall bli varse om detta så är det en ansökan om NCS Medlemsbehörighet på Ciklid.se som gäller tillsammans med att man fyllt i namn, ort och medlemsnummer i sin profil. Det senare har du gjort.

Läs mer om NCS Medlemsbehörighet här

Efter detta sker avstämning mot det utdrag från medlemsregister jag får från medlemsansvarig. Det senaste utdraget är från 2/2 och där fanns du inte med.
            Joakim Draktoft
            f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• Byttorp
              Användare
              • November 2003
              • 1585

Ursprungligen postat av pontus

Här kan du läsa hur DU skall göra. WTH!
              Nytt år och åter dags att förnya sin NCS Medlemsbehörighet för specifika medlemsfunktioner på Ciklid.se. Denna tråd kommer att ge info om NCS Medlemsbehörigheter och vilka medlemmar som blivit bekräftade under året. Under 2008 var det 332 (2007 var det 358, 2006 var det 330) av våra drygt 1000 medlemmar som uppmärksammade

hälsningar Magnus

EDIT...typiskt nu hann Joakim före...men som sagt.
              EDIT igen...nu har jag stämt av dagens och gårdagens betalningar och en viss Pontus Olsson från Gävle har nu betalt...ny lista ligger på vårt interna forum Joakim..
              Senast redigerad av Byttorp; 06 February 2009, 09:57.
              Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
              Ordförande GCG

Kommentar

• keno
                Användare
                • October 2006
                • 119

Ursprungligen postat av Byttorp
                Ursäkta om jag är "slow" men jag fattar inte var du menar. DU är medlem sedan 1985 och har fått en påminnelse men är inte intresserad av att vara medlem? Jag har dock ingen aning om vem Keno är i mitt register för det finns ingen koppling mellan användarnamn här på ciklid.se och till verkliga namn i medlemsregistret.

som det skrivits tidigare så har det skickats ut en del påminnelser även till några som har betalt, om du är en av dom så ber jag så klart om ursäkt..men bättre en påminnelse för mycket än för lite.
                Då faller man alltså bort som medlem per automatik om man inte betalar?

Kommentar

• Mikael W
                  NCS Medlem

• August 2002
                  • 8621

Ursprungligen postat av keno
                  Då faller man alltså bort som medlem per automatik om man inte betalar?
                  Jepp, enligt nu gällande stadgar är medlemskapet i kraft per kalenderår.

Vi funderar inom styrelsen på att eventuellt ändra detta så att medlemskapet skulle vara i kraft tillsvidare. Mer om detta nästa månad.
                  mvh
                  Mikael W
                  (NCS-medlem sedan 1981)

Kommentar

• keno
                    Användare
                    • October 2006
                    • 119

Ursprungligen postat av Mikael W

Vi funderar inom styrelsen på att eventuellt ändra detta så att medlemskapet skulle vara i kraft tillsvidare. Mer om detta nästa månad.

Tack för svaret! Det är inte som på den svart/ vita tiden, telefon och brev kontakt, va bra! Då får jag tacka för mig.

Kommentar

• Byttorp
                      Användare
                      • November 2003
                      • 1585

Ursprungligen postat av keno
                      Tack för svaret! Det är inte som på den svart/ vita tiden, telefon och brev kontakt, va bra! Då får jag tacka för mig.
                      ?????
                      Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
                      Ordförande GCG

Kommentar

• janneviking
                        Användare
                        • January 2008
                        • 73

Har äntligen fått tummarna loss och betalt in medlemsavgiften/Ny medlem för 2009.
                        Janne
                        Självklart Viktoriaciklider i alla mina kar;);)

Kommentar

• Mikael W
                          NCS Medlem

• August 2002
                          • 8621

Ursprungligen postat av Mikael W

Hej

Ser att jag lovat återkomma i mars. Puh, jag hann....
                          Styrelsen föreslår att stadgarna ändras så att medlemskapet är i kraft tillsvidare. Förslaget kommer upp till första behandling på årsmötet nu i söndag. (Mer info om förslaget finns på Första sidan.)
                          mvh
                          Mikael W
                          (NCS-medlem sedan 1981)

Kommentar

Arbetssätt...