Ny medlemsinbetalning

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • joe
    Användare
    • June 2006
    • 1451

Nu har även jag betalat (och det är ännu bara januari!) - dock var det hustrun som sände in pengen så nått medlemsnummer kom inte med - men så många Johan Ernstson finns det väl inte på forumet/som medlem...eller hur Magnus!?

Ser fram emot nästa Ciklidblad!
    MVH - joe

Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!

Kommentar

• Niklas Olsson
      Användare
      • February 2003
      • 1156

Ursprungligen postat av Ola Svensson
      Kreativ lösning 2: Vinnaren kan ju få en specialetikett där det står att han hon vunnit
      Klockrent....
      //Niklas

www.nofoto.se
      Nofoto på Facebook

Kommentar

• Byttorp
        Användare
        • November 2003
        • 1585

Ursprungligen postat av Wilhelm
        Varför inte skicka boken samtidig?
        Ja det finns troligen rätt så många olika mer eller MINDRE kreativa förslag...

Man kanske tom kan sampacka boken och tidningen redan nere i Tjeckien, det måste ju vara det absolut smaraste...så kanske dom kan komma packade i samma plastpåse också (om dom får plats....)...humm låt se...well..jag skickar boken med bud ner till tjeckien (eller så trycker dom upp en ny bok, det är ju samma tryckeri som tryckt boken som även trycker tidningen)....kanske kan köra ett eller två ex..ja menar dom har ju ändå tryckplåtar och annat..kan ju inte vara så svårt att printa fram ett par ex....ctrl+p är det man trycker på va?

Eller så låter vi tidningarna komma hem till lagret och så tar jag och skickar boken till christer först för 80 kronor i frakt och så ber jag att han tejpar på tidningen utanpå mitt paket/brev och sedan skickar det vidare för ytterligare 80 kr plus kostanden för tidningens vikt.

Det skulle ju också kunna vara som så att jag låter christer skicka en tidning till mig så att jag kan lägga ner den i samma paket som boken..men det vore ju inte rätt mot vinnaren att behöva vänta så då är det kanske bäst att vi väntar med utskicket nån vecka extra så att vinnaren får tidningen och sin bok samtidigt som alla er andra...

Eller så kan det trots allt vara enklast att göra som jag tänkt från början....skicka boken i ett separat paket direkt hem till vinnaren och inte i samband med att tidningen kommer ut, utan istället ett par dagar innan..eller efter beroende på vad som passar mig bäst planeringsmässigt....men vad vet jag....
        Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
        Ordförande GCG

Kommentar

• Byttorp
          Användare
          • November 2003
          • 1585

Ursprungligen postat av joe
          Nu har även jag betalat (och det är ännu bara januari!) - dock var det hustrun som sände in pengen så nått medlemsnummer kom inte med - men så många Johan Ernstson finns det väl inte på forumet/som medlem...eller hur Magnus!?

Ser fram emot nästa Ciklidblad!
          Nej inte så många andra....faktum att det bara är du som heter Johan Ernstsson i NCS....ja tom Ernstsson är du ensam om...Johan dock...det är ni 4 stycken som heter...dock endast 5 stycken + dig som förnyat i år...Vart är alla ni andra???
          Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
          Ordförande GCG

Kommentar

• Byttorp
            Användare
            • November 2003
            • 1585

När ni betalar in så är jag tacksam om ni förtydligar ifall ni har bytt adress så får jag iaf svårare att missa det.....eller så gör ni som Sten Lange i Svenljunga och skickar med en trevlig hälsning som meddelande istället.... det livar alltid upp lite extra när man suttit och reggat medlemsbetalningar i 3 timmar....
            Ordförande GCG

Kommentar

• Pabbe
              • September 2006
              • 1798

Snart, snart...

när min nya internetbank kommer igång...
              Mvh
              Pablo

Kommentar

• joe
                Användare
                • June 2006
                • 1451

Ursprungligen postat av Byttorp
                Nej inte så många andra....faktum att det bara är du som heter Johan Ernstsson i NCS....ja tom Ernstsson är du ensam om...Johan dock...det är ni 4 stycken som heter...dock endast 5 stycken + dig som förnyat i år...Vart är alla ni andra???
                För att ha varit bara 4 Johan förra året så tycker jag att det är en närmast explosiv ökning av medlemsskapsförnyelse iår (5+1)...

Dessutom heter jag Ernstson med två s - men vad fasen, posten kommer fram ändå...

Keep up the good work Magnus!
                MVH - joe

Kommentar

• Ola Svensson
                  • April 2002
                  • 14633

När är sista dagen man ska registrera inbetalningen för att delta i utlottningen av Drömciklider? Är det datumet när pengarna dyker upp, eller kan man betala imorgon?
                  Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• Mikael W
                    NCS Medlem

• August 2002
                    • 8626

Ursprungligen postat av Ola Svensson
                    När är sista dagen man ska registrera inbetalningen för att delta i utlottningen av Drömciklider? Är det datumet när pengarna dyker upp, eller kan man betala imorgon?
                    "Alla som betalar under januari månad" skrev vi. Man kan alltså betala 31.1.2009 kl 2359 och kan vi se på betalningen att den är gjord senast då, är den med.
                    mvh
                    Mikael W
                    (NCS-medlem sedan 1981)

Kommentar

• Ola Svensson
                      • April 2002
                      • 14633

Ursprungligen postat av Mikael W
                      "Alla som betalar under januari månad" skrev vi. Man kan alltså betala 31.1.2009 kl 2359 och kan vi se på betalningen att den är gjord senast då, är den med.
                      Då var det 15.00 igår för att ha en chans att den dök upp idag. Man kan faktisk betala i morgon också, men vi får pengarna först på måndag.

Edit: Kan vi se när någon registrerade sin betalning?
                      Senast redigerad av Ola Svensson; 30 January 2009, 18:06.
                      Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• Donkiwin
                        Användare
                        • November 2008
                        • 94

Får väl som 1:a inlägg på forumet meddela att det är betalt här med.
                        Bättre sent än aldrig.

Kommentar

• joe
                          Användare
                          • June 2006
                          • 1451

Ursprungligen postat av Donkiwin
                          Får väl som 1:a inlägg på forumet meddela att det är betalt här med.
                          Bättre sent än aldrig.
                          Välkommen i gänget och till forumet! Vad har du i burkarna? - eller det kan vi/du ta i en särskild tråd! Välkommen under alla omständigheter!
                          MVH - joe

Kommentar

• keno
                            Användare
                            • October 2006
                            • 119

Har varit medlem sedan 1985, kommer jag fortfarande att få påminnelser trots bristen på fortsatt intresse av medlemsskap?

Kommentar

• Byttorp
                              Användare
                              • November 2003
                              • 1585

Ursprungligen postat av keno
                              Har varit medlem sedan 1985, kommer jag fortfarande att få påminnelser trots bristen på fortsatt intresse av medlemsskap?
                              Ursäkta om jag är "slow" men jag fattar inte var du menar. DU är medlem sedan 1985 och har fått en påminnelse men är inte intresserad av att vara medlem? Jag har dock ingen aning om vem Keno är i mitt register för det finns ingen koppling mellan användarnamn här på ciklid.se och till verkliga namn i medlemsregistret.

som det skrivits tidigare så har det skickats ut en del påminnelser även till några som har betalt, om du är en av dom så ber jag så klart om ursäkt..men bättre en påminnelse för mycket än för lite.
                              Ordförande GCG

Kommentar

• Byttorp
                                Användare
                                • November 2003
                                • 1585

Nu har jag reggat en hel del nya och återkommande medlemsbetalningar vilket är mycket skoj. Roligt att så många nygamla medlemmar nappat på erbjudandet om att köpa 2008 års upplaga av ciklidblad för 175 konor. Om det finns någon mer som funderar på detta så passa på att betala in snarast så skickas dom tillsammans med CB 1 2009 under nästa vecka.
                                Ordförande GCG

Kommentar

Arbetssätt...