Ny medlemsinbetalning
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
-
Och även jag hänger med ett år till!Tropheus moorii longola sunspots
Tropheus moorii kasanga red rainbow
Tropheus sp. Black Kiriza
Tropheus moorii murago tanzania
Tropheus brichardi katongaKommentar
-
Och efter ett par veckor med vinterkräksjuka, influensa, sälenresa och ännu mer influensa är så medlemsansvarig tillbaka och kan börja regga alla tillströmmande betalningar.Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Nu är det äntligen betalt...då hann man ju va me i utlottningen av boken också ju
edit: läste precis denna tråd där det står att tidningen gått till tryck....hmmm, hur ska det hinnas få med vinnaren då om man är med i utlottningen om man betalar innan februari?
Senast redigerad av Niklas Olsson; 28 January 2009, 20:51.Kommentar
-
läste precis denna tråd där det står att tidningen gått till tryck....hmmm, hur ska det hinnas få med vinnaren då om man är med i utlottningen om man betalar innan februari?
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60107Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Kommentar
-
Jag hade redan föreslagit den kreativa lösningen med etiketten. Det var därför Magnus kunde svara så fort. HAn hade redan funderat på hur det skulle gå till och konstaterat att, visst, det går, men det är knappast värt besväret och han har inte själv tid.
Kreativ lösning 2: Vinnaren kan ju få en specialetikett där det står att han hon vunnitMed vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Det är några som har fått påminnelse ändå, men det kan oxå vara som så att jag missat att regga betalningen. Tyvärr så kan jag inte söka upp medlemsbetalningar baserat på nickname på forumet osv. Jag behöver vetanamn och stad såskicka gärna pm till mig.Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
Kommentar