Ja hårdrock och metall bara om några få dagar startar SWEDEN ROCK FESTIVAL i Sölvesborg kanske vi ses där jag har redan packat :-)
Metal n' Rock
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Jag såg dem i Malmö för en vecka sedan, grym konsert! Jag var dock lite sen att beställa Trooper så fick inte tag i några till uppladdningen...
/JockeKommentar
-
-
Kanske trådens titel "skrämmer" bort folk? Den ser ju urgammal ut och att posta i gamla trådar brukar ju vara en dödssynd på de flesta forum...
Slänger ändå ut några tips på band jag lyssnat mycket på det sista:
Mascot Parade: svenskt, producerat av Chips Kiesby. Ger mig inte in på någon beskrivning..Finns på Spotify.
Persefone: Lamb of god möter Dream Theater, möter Pink Floyd möter.. Jisses.. Tydligen från Andorra, bör höras..Kommentar
-
Senast redigerad av cichlids4fun; 31 July 2013, 13:02.Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Nån med befogenheter kan kanske piffa utt trådrubriken? Ta bort årtalet, eller nåt roligare.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Förslag på namn?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Free sex & beer.
Själv har jag vansläktats, har börjat lyssna på musik som är hybrid mellan metall och drum & bass, som Zardonic och Voicians, och vad nu In This Moment är.Senast redigerad av Mike_Noren; 31 July 2013, 23:52.Kommentar
-
HahahaKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar