Ronnie James Dio har avlidit, hårdrocksvärlden har mist en stor (liten) sångare.
Metal n' Rock
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Dio rip
Jo trist som faan. Såg fram emot ännu en Sabbath. orgie här i stan om nån månad Heaven An Hell var ju en av mina första skivor.... Men resumen e storskalig: Rainbow,Sabbath. DIO. Ronnie .J. Dio hadde -enligt mej- en riktigt bra Hårrocksstämma
Kommer att sakna snubben , RIPKommentar
-
Sitter och lyssnar på Rammstein, och gläder mig åt att jag idag lyckades få biljett till konserten i övermorgon.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Va e du sån?! Gott weiss ich will kein Engel sein!
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Se där en till som ska på rammstein fast jag på fredag! Idag bokades rancid till west coast riot, det är så jävla fett(kanske nån mer här än jag som gillar dom )!!!!!!!!!!!Kommentar
-
Sånt är livet antar jag.
Nu över till nåt helt annat: bra svensk metall, jävligt bra framträdande: Arch Enemy, Blood On Your Hands.Kommentar
-
Nu över till nåt helt annat: bra svensk metall, jävligt bra framträdande: Arch Enemy, Blood On Your Hands.mvh
Mikael W
-
Kommentar
-
Hehe, bredd är bra har jag hört.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Mvh JariKommentar
-
Så! Att det var bra. Otroligt hur mycket idéer de har. Har aldrig sett en scenshow som kommer ens nära.
Och när första encoren började och strålkastarna tändes stod Apocalyptica på scenen och spelade med Rammstenarna. Det lär ni inte få uppleva i Globen i övermorgon.mvh
Mikael W
Kommentar