Fotoprojekt -tråden
Kollaps
X
-
-
Började lite med innerväggarna idagKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det ser väldigt bra ut!!
Blir avis på Er, för när det har stått därute ett tag så bryr sig viltet knappt om det och Ni kommer få riktigt bra chanser på snygga bilder.
Gör inte som ett par kompisar gjorde vid hornborga, dom satt i gömsle och en av dom hade inget batteri i sin kamera, dom fick köra på ett batteri hela dagen.
För när man väl är där, ja då har man många timmar framför sig innan man kan kila ut igen.....
Föresten så är jag också en jävel på att koka kaffe....Kommentar
-
Tack
Missa att ladda batteri har jag me råkat göra en gång, då jag skulle fota en enduro-tävling. Jag kunde fota i 30min
Ja man får ju gå dit när de är bäckmörkt ute, sen invänta soluppgången å kanske gå hem mitt på dan när djuren dragit sig in i skogen igen. Nu vill jag ha vår å fint väder
De är väl bara att sätta igång å bygga ett själv å ta kontakt me nån markägare om du inte har nån skog själv
Ja vi verkar kunna tjäna en slant på detta, många har hört av sig å vill hyra de för en helg. =) Pappa blir dock inte så glad me massa löst folk springandesKommentar
-
Du får väl nästan sätta ut en annons..."ett gömsle för djurfotografering uthyres när det inte används till högstbjudande" Det kan ju bli en guldgruva för dig detta ju
Men förstår dig, vill ju ha lite koll på vad det är för folk som använder det. Är ju inte roligt och få dit folk som skrämmer djuren eller missköter sig på annat sätt. Det viktigaste är ju att ni ska använda det själva till det ni tänkt er i första hand.
Nu ser vi fram emot några riktigt fina vilda djurbilder!Kommentar
Kommentar