CA-Träff 2009.
Kollaps
X
-
-
Var o kollade boendet idag och det finns madrass o kudde i sängarna, så en sovsäck eller så kan ju räcka.. Det finns 6 sängar i varje rum o det var visst 12 rum, så det bör ju inte bli några problem naturligtvis finns det dusch också.. Finns även kök o tv rum, om man vill utnyttja detMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Var o kollade boendet idag och det finns madrass o kudde i sängarna, så en sovsäck eller så kan ju räcka.. Det finns 6 sängar i varje rum o det var visst 12 rum, så det bör ju inte bli några problem naturligtvis finns det dusch också.. Finns även kök o tv rum, om man vill utnyttja detÅter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Kommentar
-
Jaha ja, då är det 4 veckor kvar till sista anmälningsdagen, inga fler som är sugna?Mvh Jocke
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jaha, 4 dagar kvar till sista anmälan! Nu på söndag den 5/4 alltså!
Skulle vilja att ALLA som anmält sig o kommer att anmäla sig skickar ett mail till mig så fort som möjligt, då jag tänkte skicka ut en lista på lite importfisk! (Om ni är intresserade alltså) Ni som vill göra beställning på den kommer få vad som finns att beställa mailat till er. Tyvärr är det lite ont om tid, så jag behöver göra den beställningen SENAST tors den 9/4!!!!!!Mvh Jocke
-
Jaha, för o förtydliga det här, så tänkte jag berätta att jag gör alltså inte något av detta för egen vinning!!!!! Jag tjänar inte 1 krona på detta!!!! Snarare tvärtom!! Jag gör det här för oss FÅ 8-12 pers som är intresserade av CA o som kommer till mig 1 ggn per år..
Ville bara förtydliga detta då jag har fått div anonyma mail o sms, som tror att jag bedriver någon form av vinstdrivande verksamhet, ni som tror detta är välkommna att besöka mig så kommer ni se att så är inte fallet. jag gör alltså detta enbart för oss få som vill ha annat än bara Zebraciklid eller Eldbuk i våra kar, då det inte kommer in nämnvärt med nya CA arter till detta landet!!!!!
PS: Skriv gärna erat namn o nummer när ni kontaktar mig, om ni undrar över något!!!! DS.
Med vänliga hälsningar Jocke!Mvh Jocke
-
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jaha sista anmälningsdagen då!!!
Så här ser deltagarlistan ut nu:
Beast
Micke Jahrl
Jinnarparen
Salmberg
Mike W
Jarinen
Tomten
Niclas Larsson
HAKANIHORNET
Wilhelm
Algebrant
Och är det någon som ångrat sig så är det dags att säga det nu
Annars så ses vi fre den 1/5 kl 15:00, och ni som ska sova över här kan komma nån timme innan, så vi kan inkvartera er först
Väl mött.....Mvh Jocke
-
Jaha sista anmälningsdagen då!!!
Så här ser deltagarlistan ut nu:
Beast
Micke Jahrl
Jinnarparen
Salmberg
Mike W
Jarinen
Tomten
Niclas Larsson
HAKANIHORNET
Wilhelm
Algebrant
Och är det någon som ångrat sig så är det dags att säga det nu
Annars så ses vi fre den 1/5 kl 15:00, och ni som ska sova över här kan komma nån timme innan, så vi kan inkvartera er först
Väl mött.....
Blir vi lite fler denna gangen kul... ska bli mycket trevligt arets CA grej!!! mvh floridaMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
Kommentar