CA-Träff 2009.
Kollaps
X
-
-
Vilka röstar för det?Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
det är kul med många hobbys men på gräs som är en vacker växt (bara jag slipper klippa skiten) utövas inga hobbys utan fotboll och golf och för mig är det lite religon i brist på annat att tro på (förutom murphys lag då).....hobby kan jag utöva i min lokal under veckodagarna...Senast redigerad av cichlids4fun; 21 January 2009, 21:36.Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Som sagt, jag får nog vänta lite med att definitivt anmäla mig oberoende av datum, så jag lägger ner min röst.
/JockeKommentar
-
-
Om man nån åker förbi Huskvarna och kan plocka upp en knäpp CA-fantast så kan ja vara intresseradKommentar
-
1 maj blir bra! Då kan vi demonstrera i Norrköping först med skyltar
Mer CA till folket!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
[QUOTE=jinnarparen;762694 samt ha med loiselleiyngel till de som så väl behöver dem.[/QUOTE]
det får vi väl lösa iaf, har ju en del andra yngel oxå som kanske är intressant för CA vänner jag kanske vill ett gäng fiskar av nån annan oxå, så listan är jag gärna med på iaf om jag får? Nån kanske kan ta med en låda åt bägge hållen eller så kanske Jocke kan husera några firrar ett tag han vill ju ha några själv... sen kan ju saker hända oxå bryta ben armar andra förhinder mm. så räkna inte bort mig till 100% bara 99%Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Det där ser ut som en bil som setts lastas med konstiga grejor i Landskronas skummare kvarterKommentar
-
Tjena Micke! Du ska inte hänga på kolla på riktig fisk hihi..Sen har jocke en hel del kar igång att vila ögonen på,ett litet ombyte kanske hihiMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
Jaha då var vi uppe i 4-5 som röstar på 1:e Maj, är det flera? Och vi kör alltså bara 1dag då? Vi verkar inte bli så många!? Kom igen nu, måste väl ändå vara flera som gillar CA??? Detta är ju kanonkul, vi träffs ju bara 1 ggn om året + Att jag kan lova en hel del godbitarMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar