CA-Träff 2009.
Kollaps
X
-
-
klart jag prioriterar, fotboll i allsvenskan är det bara 15 ggr per år på hemmaplan, fiskar kan jag titta på 365dgr per år.....dock inte hos jocke med dessa gäster....hmmmSenast redigerad av cichlids4fun; 17 January 2009, 02:42.Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
ja nu har ju idioterna ändrat schemat så det är match på 1maj, så jag röstar på den andra helgen ....
klart jag prioriterar, fotboll i allsvenskan är det bara 15 ggr per år på hemmaplan, fiskar kan jag titta på 365dgr per år.....dock inte hos jocke med dessa gäster....hmmmSenast redigerad av Micke Jarhl; 17 January 2009, 02:53.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
jo men jag kan ju önska anna tidpunkt för det eller hur? jag har redan förbetalt fotbollen så det är ju förlorade pengar i så fall, iof så var det väl Häcken denna gång och det är väl ingen större förlust i så fallMvh
Peter
-
ja nu har ju idioterna ändrat schemat så det är match på 1maj, så jag röstar på den andra helgen ....
klart jag prioriterar, fotboll i allsvenskan är det bara 15 ggr per år på hemmaplan, fiskar kan jag titta på 365dgr per år.....dock inte hos jocke med dessa gäster....hmmmMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
Jag kommer ut med sista anmälningsdag senare, så det är lugntMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Mvh
Peter
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Haj.
nu är det helt kört för mig helgen den 1:a maj tyvärr, visste att det var nåt jag glömt, men kommer även att missa Kalmar FF matchen detta är helgen för den årliga = 2:a gången golfweekenden i tyskland, hade förträngt detta tyvärr, det är ju liksom inte säsong nu...Mvh
Peter
-
Haj.
nu är det helt kört för mig helgen den 1:a maj tyvärr, visste att det var nåt jag glömt, men kommer även att missa Kalmar FF matchen detta är helgen för den årliga = 2:a gången golfweekenden i tyskland, hade förträngt detta tyvärr, det är ju liksom inte säsong nu...
Jag hörde, senast igår, att Angela Merkel (förbundskanslern i tyskland) förordade stängning av många golfbanor i tyskland, detta för att de skulle börja odla gräs istället och exprotera det till något annat ställe i världen, tyskarna måste ha in pengar.
Golfbanor där man inte klipper gräset kort är ju inte lönt att golfa på.
I norrköping däremot finns det stor chans att en och annan tysk öl kan slinka ner i magen. Så förena nytta med nöje; åk till norrköping, snacka fisk, bejaka den tyska ölkulturen, träffa trevliga människor samt ha med loiselleiyngel till de som så väl behöver dem.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
De va värst!
Inte nog med att du inte kan slita dig från nån match i fotbollstävling, utan du är golfspelare också!
Sparka på en boll på en gräsmatta och klippa till en boll på en gräsmatta!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Är det någon sista anmälningsdatum spikat? Är det någon från Småland/Blekinge/Skåne som ska åka som man kan samordna gemensam resa med i så fall nu när Peter ska iväg och spela moderatbandy.
Kunde inte låta bli Peter, lite av en straffspark....
/JockeKommentar
Kommentar