CA-Träff 2009.
Kollaps
X
-
-
Då kanske helgen innan kunde vara något, den är dessutom 3 dagar lång.
Vi träffas på fredagen (de flesta är lediga, 1e maj), delar på mat och dricka på kvällen.
På lördagen blir det tid för andra besök och de som sen vill hem får en ledig söndag också innan vi återgår till vardagen igen. Men nu med fulladdade batterier efter en helg tillsammans med likasinnade (CA-fantaster), trevliga människor.
Kan det bli bättre?Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
som det ser ut nu funkar vilket som, men jag kan inte vara säker på vad som händer i framtiden.... FF spelar inte någon av dagarna iaf om de inte hinner ändraMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
du får väl prioritera som alla vi andra eller hur skit i fotbollen iaf spelar ju 100matcher en säsong!! Nästan iafMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Finemang att fler nappade på helgen före. Då finns det möjlighet för mig att vara med också. En sån här helg vill man ju bara inte missa.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Ser verkligen fram emot denna träff!... en dag ytterligare vore trevligt om det skulle kunna funka för långväga gäster. Själv går jag på en kvart till Jockes lokal.
Mvh JariKommentar
-
Jag
Kommer gärna.
Bara det färdig bestämda datumet kommer ut i god tid.
Jag behöver ju ej övernattning utan piper nog hem till frugan emellan om träffen är på två dagar.Kommentar
-
Jag måste nog avvakta med ett besked tror jag. Beror lite på hur familjeekonomi och så ser ut när det närmar sig.
/JockeKommentar
-
Jag missade ju förra året och det hade varit kul är det för sent att anmäla sig ??Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
-
Kommentar
-
Jag ska nog försöka o pallra mig till Norrköping!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Även jag kan åka efter jinnarparens förslag.
Missar sambons födelsedag,men man får köpa väl en extra blomsterkvast till henne(hoppas hon inte läser detta).
Om det blir en eller två dagar får jag kolla med dom jag sammåker med.Kommentar
-
jag tänkte mer på det ofrivilliga malmöstoppet men iof har jag bytt bil 2ggr sen dess och har numera en raket.... som är fint smyckad så du åker ståndsmässigt i så fallMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
Kommentar