CA-Träff 2009.
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Huskvarna ligger ju inte så långt från E4an
Men ingenting är ju spikat än så länge, inte ens datum. Fast jag föredrar den 1-2 majÅter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Jaa ok, då känns det som om majoriteten vill att vi kör den 1:Maj! Tycker dock att vi drar igång lite tidigare i år, Ska vi säga vid kl 1 eller 2 sådär!?
Då sätter jag ett sista anmälningsdatum sön den 5 April!!!!!
Anmälan sker till mig via pm, mail eller här i tråden!!
Det jag vill veta är ju också vilka som tänker utnyttja det boendet jag kan fixa? Sista anmälan till det är också den 5 April!!Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Jag är på det vet du och jag tar gärna en övernattning som förra året "James" .ska bli kul detta!!Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
Jaa ok, då känns det som om majoriteten vill att vi kör den 1:Maj! Tycker dock att vi drar igång lite tidigare i år, Ska vi säga vid kl 1 eller 2 sådär!?
Då sätter jag ett sista anmälningsdatum sön den 5 April!!!!!
Anmälan sker till mig via pm, mail eller här i tråden!!
Det jag vill veta är ju också vilka som tänker utnyttja det boendet jag kan fixa? Sista anmälan till det är också den 5 April!!Åter till CA
-
Kommentar
-
Nee men jag förstår att det tar tid, ni ska ju samåka o hämta folk o så... Men ska vi säga vid 2-3 då?
Sen så är det väl bäst jag frågar om fisk ni vill sälja/byta? Ska jag göra en sån lista även i år eller? I så fall vill jag ha in vad ni vill sälja/byta, med pris!! Senast den 1:e April!! Då jag måste husera fisken ett dygn så måste ju jag förbereda det. O då ska ni skicka ett MAIL till mig med erat Mobnr i så jag kan skicka ut den innan... Ta med egna hinkar med lock eller dyl, påsar har jag!Senast redigerad av JockeB; 23 January 2009, 20:13.Mvh Jocke
-
Väcker liv i denna tråd så att alla vet om att det blir CA-träff.
Glöm inte den 1-2 maj.Åter till CA
-
Jaa nu har jag fixat ett bättre boende än förra året, nu finns det ett kök om man vill ha
Det är 34 bäddar, men att vi skulle bli så många lär väl inte hända, tyvärr!!
Men KOM IGEN NU, vi är bara typ 6-7 st än så länge, MÅSTE väl finnas några till som är intresserade av CA o vill träffa utomordentligt trevilga människor!?Mvh Jocke
-
Hehe nä det ligger inte så långt ifrån E4:an. E4:an praktiskt taget klyver ju Huskvarna i två delarKommentar
Kommentar