Hoppas ni får en riktigt trevlig CA-träff! Jag hoppas på att kunna följa med nästa år.
CA-Träff 2009.
Kollaps
X
-
-
Det var en mycket trevlig träff.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
Kommentar
-
Och vill ni veta mer? Då får ni läsa om CA träffen i CB nr3!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ja men några bilder kan ni väl bjussa på....iofs sydlänningarna har väl inte kommit hem än och de kanske har lite bilder.
BTW köpte ni några firrar? Bilder på dem?Kommentar
-
tjena! då var man hemma igen och det var trevligt som föra gången med 1par nya ansikten dessutom passar på tacka beast för en lyckad CA träff och Lutt bilder kommer skåningarna laddar säkert upp en och annan bild här framöverMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Ett par bilder på deltagare som bedriver djupa analyser av komplexa CA relaterade problem .
Mvh JariKommentar
-
Sicka lyxstolar ni hade...och jag kan säga att efter att träffat Jinnarparen så känner man sig allt liten som en lämmel i jämnförelse
Nä men kul att träffa vissa av er, jag skall försöka ta mig tid till att komma på nästa träff.Kommentar
-
Detta var den sista bilden jag knäppte på årets CA-träff.
Som för övrigt var lika trevlig som förra årets, ett stort tack till Jocke som anordnade det hela och alla ni andra som var där och gjorde det trevligt.
C Istlanum parÅter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Jaa tack till er alla fantaster som hänger i Alltid lika trevlig o träffas...Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Senast redigerad av MikeW; 02 May 2009, 22:07."Ädelstenen kan inte slipas utan friktion, liksom människan inte kan fulländas utan prövningar"
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=329898Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kan bara hålla med er andra, tack Jocke för en lika bra träff som förra året. Alltid kul att träffa likasinnade!
Bilder kommer....Kommentar
Kommentar